Aannames zijn fataal.
Echt een stel zielige scholieren die in een groepje lopen te etteren. De laatste drie moderaties van elke post zijn steevast First Post, Flamebait, Troll. Lijkt me reden voor een ontzegging van de mod-bevoegdheid. Geef het even door aan Femme zou ik zeggen. (of zet het op het Lieve Adjes forum)
Is het dan de bedoeling dat dit soort zaken ook op Lieve adjes gemeldt wordt ? Daar is dit Forum toch voor ?
Aannames zijn fataal.
Dit soort dingen moet onder de aandacht van Femme of andere adjes gebracht worden zodat ze kunnen achterhalen wie hiervoor verantwoordelijk zijn en hun modrechten kunnen afpakken.
Misschien was jij toen op vakantie, maar vlak na het invoeren van het nieuwe systeem is het al eens voorgekomen dat Femme iemand gepakt heeft. (Poisonouz meen ik) Ik had het nog even na willen zoeken, want het stond volgens mij in mijn "Screw idiot newbies" thread op dit forum, maar hij toont niets van voor 4 augustus.
Misschien was jij toen op vakantie, maar vlak na het invoeren van het nieuwe systeem is het al eens voorgekomen dat Femme iemand gepakt heeft. (Poisonouz meen ik) Ik had het nog even na willen zoeken, want het stond volgens mij in mijn "Screw idiot newbies" thread op dit forum, maar hij toont niets van voor 4 augustus.
Omdat ik me zit te vervelen heb ik de link gezocht: http://gathering.tweakers.net/Forum17/HTML/000109.html
Lees vanaf PoisonouZ (even zoeken). Femme geeft het verlossende antwoord
.
Lees vanaf PoisonouZ (even zoeken). Femme geeft het verlossende antwoord
.
Pagina: 1