Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik kan niet meer modereren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help! Ik ben ingelogd, heb nog modpoints (maar 8, ben effe weggeweest) en toch zie ik bij reacties geen dropdown meer staan om te modereren. Ook mijn aantal modpoints in m'n broekzak die ik niet staan.

Is hier een logische verklaring voor?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Het zou kunnen dat je mod-punten net opnieuw berekend worden. Probeer het nog eens.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, nog niets. Als ik via http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Modpoints kijk dan heb ik nu 11 modpoints. Ik lees daar dat die punten net berekend zijn en dat dat op andere plaatsen dus neit gebeurd.

Hoe lang duurt zoiets normaal?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Die tabel zegt niets. Die van mij ziet er nu zo uit:

<center><TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><tr bgcolor='#C8C8C8'><td class=b6 width=134>Dag</td><td class=b6 width=133><center>Modpoints</center></td><td class=b6 width=133><center>Gebruikte punten</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Vrijdag 18 Augustus</td><td class=b6><center>40</center></td><td class=b6><center>12</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 17 Augustus</td><td class=b6><center>76</center></td><td class=b6><center>70</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 16 Augustus</td><td class=b6><center>101</center></td><td class=b6><center>56</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 15 Augustus</td><td class=b6><center>55</center></td><td class=b6><center>71</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 14 Augustus</td><td class=b6><center>48</center></td><td class=b6><center>76</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zondag 13 Augustus</td><td class=b6><center>26</center></td><td class=b6><center>5</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 12 Augustus</td><td class=b6><center>6</center></td><td class=b6><center>0</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</td><td class=b6><center>351 / 61</center></td><td class=b6><center>290</center></td></tr></table></td></tr></table></center>

maar ik heb toch maar 3 modpoints. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/cry.gif
Dan zullen ze bij jou toch wel op zijn, want een update duurt nooit lang.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Kan tegenvallen. van de week heb ik toch wel ff moeten wachten op een puntje of 50 die voor me klaarstonden.