Welke klusOp maandag 31 december 2001 10:38 schreef aad123 het volgende:
Volgens mij hebben ze dat vannacht gedaan, toen we met die pauselijke klus bezig waren.
Ow datOp maandag 31 december 2001 10:40 schreef aad123 het volgende:
De paus ontleed, en daarna afgevoerd:
[topic=365497/1/50]
Hmmmz, tja het viel me opeens op
Vannacht zijn de members tabellen in de database veranderd als voorbereiding op wat toekomstige uitbreidingen (o.a. PowerMod en userspecs). Die user profiles zijn uitgebreid met een aantal velden die al in de GoT rofiles zaten maar nog niet op t.net. Het registratie/prefs/profile script is herschreven.
Lees ik daar PowerModOp maandag 31 december 2001 14:11 schreef Femme het volgende:
Vannacht zijn de members tabellen in de database veranderd als voorbereiding op wat toekomstige uitbreidingen (o.a. PowerMod en userspecs). Die user profiles zijn uitgebreid met een aantal velden die al in de GoT rofiles zaten maar nog niet op t.net. Het registratie/prefs/profile script is herschreven.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Femme, is er iets concreets te melden over de PM in relatie tot de toekomst?Op maandag 31 december 2001 14:11 schreef Femme het volgende:
Mischien kun je iets kwijt in : PowerMod-overleg ?
(een mail is ook welkom, dan zet ik het daar neer)
Verwijderd
Klopt het dat de gebruikers niet meer hun username kunnen wijzigen?Op maandag 31 december 2001 14:11 schreef Femme het volgende:
Pagina: 1