ja ja mensen van het goede leven , ik heb hier eeen pctje staan met een celeron 633 met een fsb van 66 mhz op een mobo met 66 100 105 133 mhz settings , en in de bios veranderbare multipliers , nou heb ik ooit op een asus p3b-f
mobo een celeron 433 tot 570 mhz overgeclockt ..maar dat werd zo onstabiel dat ik niet een con connecten met me modem , dus ik da ding op zijn normale snelheid gezet . ding gaar , superonstabiel , niet leuk meer (hehe weer doorverkocht voor een meier) maar ik wil die 633 toch wel op 750 mhz laten draaien , ik heb een goede cooling van intel (mega alluminium koelingsblok erop) dus ja , 2 vragen :
1.tot hoever zou ie over te clocken zijn (ja dat kan ik zelf NU proberen ja , maar dan verneukt ik meebie me proc en das zonde)
2. zou ie als ik hem overclockt , ernstig kunnne beschadige , (dus nie doorfikken maar megaonstabiel)
jo mensen , ik zeg mzl en 1 tip neem geen asus p3b-f ...:r
1.tot hoever zou ie over te clocken zijn (ja dat kan ik zelf NU proberen ja , maar dan verneukt ik meebie me proc en das zonde)
2. zou ie als ik hem overclockt , ernstig kunnne beschadige , (dus nie doorfikken maar megaonstabiel)
jo mensen , ik zeg mzl en 1 tip neem geen asus p3b-f ...:r