Toon posts:

celeron 633 mhz fsb 66mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ja ja mensen van het goede leven , ik heb hier eeen pctje staan met een celeron 633 met een fsb van 66 mhz op een mobo met 66 100 105 133 mhz settings , en in de bios veranderbare multipliers , nou heb ik ooit op een asus p3b-f :r mobo een celeron 433 tot 570 mhz overgeclockt ..maar dat werd zo onstabiel dat ik niet een con connecten met me modem , dus ik da ding op zijn normale snelheid gezet . ding gaar , superonstabiel , niet leuk meer (hehe weer doorverkocht voor een meier) maar ik wil die 633 toch wel op 750 mhz laten draaien , ik heb een goede cooling van intel (mega alluminium koelingsblok erop) dus ja , 2 vragen :

1.tot hoever zou ie over te clocken zijn (ja dat kan ik zelf NU proberen ja , maar dan verneukt ik meebie me proc en das zonde)

2. zou ie als ik hem overclockt , ernstig kunnne beschadige , (dus nie doorfikken maar megaonstabiel)

jo mensen , ik zeg mzl en 1 tip neem geen asus p3b-f ...:r

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja.. Trial and error he.. daar hebben we allemaal ons procje mee ge-oc'd.
Alles is mogelijk, maar dat risico moet je dan maar niet nemen als je bang bent je proc te beschadigen.
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=celeron+633&data%5Border%5D=relevance#hitstart op Celeron 633</a>

Verder raad ik je aan om de FAQ nog eens goed te lezen: dit topic hoort namelijk niet in PMG.

Dit topic is gesloten.