Femme, volgens mij moet die berekening strakker, want zoveel modpoints, dat krijg je niet op als normaal mens.
Sinds wanneer moeten mod points op? Ik ben ook de gelukkige bezitter van een paar honderd mod points die ik nooit zal gebruiken...
Ik ben het er tussen haakjes wel mee eens dat de berekening strenger moet: het is onverantwoord om newbies met een te grote hoeveelheid modpoints rond te laten lopen (zoals nu gebeurt), maar hoeveel mod points mensen met een #2 karma hebben kan me eigenlijk weinig interesseren: wat mij betreft zit je opgescheept met 100.000 van die dingen
.
Ik ben het er tussen haakjes wel mee eens dat de berekening strenger moet: het is onverantwoord om newbies met een te grote hoeveelheid modpoints rond te laten lopen (zoals nu gebeurt), maar hoeveel mod points mensen met een #2 karma hebben kan me eigenlijk weinig interesseren: wat mij betreft zit je opgescheept met 100.000 van die dingen
.
Verwijderd
Jah ik weet niet hoor, ik zit daar al met me zoveelste inlognaam
Titan --> Titan4Holland --> The Cow
Want was password vergeten en had dat klote e-mail adress, maar ik modereer me te pletter duzzja..
Ik heb nog niet meer dan 30 mod punten gehad want tegen die tijd heb ik ze allemaal weer weggemodereerd, als je niet modereerd kun je verwachten dat je zoveel mod points krijgt, maar met strengere berekening worden simpelweg te weinig reacties gemodereerd!
Titan --> Titan4Holland --> The Cow
Want was password vergeten en had dat klote e-mail adress, maar ik modereer me te pletter duzzja..
Ik heb nog niet meer dan 30 mod punten gehad want tegen die tijd heb ik ze allemaal weer weggemodereerd, als je niet modereerd kun je verwachten dat je zoveel mod points krijgt, maar met strengere berekening worden simpelweg te weinig reacties gemodereerd!
Verwijderd
Ga asjeblieft even heel die topic over Femme's verjaardag eens modereren, ik zal het graag voor je doen.. een echte bikkel haalt dat hele MODQ lijstje leeg
Hielko: ik zeg ook niet dat ze per se op moeten, maar ik kreeg die modpoints binnen _2_ dagen na 4 postings oid. Omdat er hier nogal wat klachten zijn over allerlei postings die maar omhoog gemodereerd worden (tja, als je maar modpoints blijft houden, dan blijf je modden) lijkt het mij dat het wellicht nuttig is eens naar die berekening te kijken.
Maw: het was een bugreport.
Maw: het was een bugreport.
Toch leuk, d'r zijne er die van ellende niet weten wat je met de puntjes moeten doen en d'r zijn er die blij zijn met 50 puntjes, en hierdoor moeten uitkijken wat ze modereren. (hoe vaak is het mij al niet gebeurd, dat ik of zwaar over of ondergewaardeerde posts zie als ik geen puntjes meer heb
-a lot
-a lot
Verwijderd
Haha.. mijn Tweakotine ver4voudigt zich de afgelopen 3 dagen per dag... duzzja, krijg ook wel heel veel modpoints, maar heb er gister ook 150 gebruikt hoor!!
Pagina: 1