PSN: DutchTrickle PVoutput
NFS 5, dat glijdt tenminste een beetje lekker, is wel een leuk spel hoor om te multiplayeren.
hmmz ja.. ik denk dat dat best wel leuk is.. dave.. zorg jij eens ff voor die gameOp maandag 31 december 2001 04:29 schreef Toewan het volgende:
NFS 5, dat glijdt tenminste een beetje lekker, is wel een leuk spel hoor om te multiplayeren.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ik zal eens zoeken!
btw, moet je daarvoor nou posten??
je zit naast me
je zit naast me
PSN: DutchTrickle PVoutput
Insane is ook wel leuk, gisteren nog gespeeld op een lan. Erg vermakelijk (of niet Dirk?)
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Aargh, stelletje clownsOp maandag 31 december 2001 04:30 schreef dave_hagenaars het volgende:
ik zal eens zoeken!
je zit naast me
Ik zou voor Grand Prix Legends gaan 
Mocht dat te moeilijk zijn ga dan voor Collin Mc Rae rally 2
Verder kun je Grand Prix 3 proberen of als je rijden wilt en niet nadenken kies dan Driver
Mocht dat te moeilijk zijn ga dan voor Collin Mc Rae rally 2
Verder kun je Grand Prix 3 proberen of als je rijden wilt en niet nadenken kies dan Driver
Verwijderd
Mijn Driver ondersteunt geen multiplayer volgens mij..
Dit speel ik over mijn lannetje nu:
4x4 Evolution: lachen vind ik. 4 Wheel drive auto's op normale en offroad parcours. Mooie tracks, veel opties, leuke gameplay, en je kunt best gave stunts uithalen. Alleen jammer dat je door die checkpoints moet.
Re-Volt: race met speelgoed-autotjes door leuk opgezette tracks en knal je tegenstanders overhoop met vuurpijlen of laat olievlekken etc achter.
Ik zoek ook nog een leuk motorrace spel.
Dit speel ik over mijn lannetje nu:
4x4 Evolution: lachen vind ik. 4 Wheel drive auto's op normale en offroad parcours. Mooie tracks, veel opties, leuke gameplay, en je kunt best gave stunts uithalen. Alleen jammer dat je door die checkpoints moet.
Re-Volt: race met speelgoed-autotjes door leuk opgezette tracks en knal je tegenstanders overhoop met vuurpijlen of laat olievlekken etc achter.
Ik zoek ook nog een leuk motorrace spel.
insane max8 spelers.
capture the flag en lachen mar....
capture the flag en lachen mar....
colin mcrae 2 is ook een mooi spel
Pagina: 1