Toon posts:

pci videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen , ik vroeg me af wat een goede pci videokaart , daar er een agp slot op mijn moederbord ontbreekt , er zit dan wel een onboard alladin tnt2 chipset op , maar de prestaties zijn niet Je van HET te noemen , als ik een agp slot had , was de keuze niet zo moeilijk , dan zou er een geforce 2 mx 400 of geforce 3 komen , maar helqaas , geen agp , dus wie kan mij vertellen wat een goede pci videokaart is . zelf d8 ik aan de viper III 32 mb , of iets vna creative , (er is ook een gf 2 mx 200 pci versie ? )

maargoed , ik kom met zon vraag lame over , maar ik ben nietthuis in de wereld van goede pci kaarten :-)

ps
ik moet gewoon spellen zoals quake 3 enz enz makkelijk kunnen spellen op 800 x 600 32bpp eneen spel zoals commandos 2 ook op die reso , (thnx alvast tweakers)

Verwijderd

Topicstarter
maareh . let nie op de spelfouten , tis laat weetje :P

Tnxz

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:16
Ach als je er al eentje kan vinden (zijn behoorlijk schaars namelijk) ga dan minimaal voor een TnT-2tje...
Een Geforce is natuurlijk nog mooier :9~
Suc6
MartyMan

Everytime I suffer I become a better man because of it

Verwijderd

Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor een geforce 2 gaan. Deze zal stukken langer mee kunnen gaan dan een TNT2.
Op de vraag of er een GF2 MX in pci uitvoering is had je zelf ook wel kunnen uitzoeken in de Pricewatch. Heb je ff mazzel dat ik dat voor je gedaan heb ;)

http://www.tweakers.net/pricewatch/22716
http://www.tweakers.net/pricewatch/14896

p.s. ik zou voor de GF2 MX gaan ipv GF2 MX 200. De eerst genoemde is sneller dan de 200.

edit:
en met zo'n kaartje kun je ook echt nog wel in 1024x768 over hoger spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg : dank u , ik zeg Club3D MX200 32MB TV-out PCI besteld :-)

ThNx

(valt me mee btw , dat der hier om deze tijd nog leven is , hehe maargoed , mzzl):Z

Verwijderd

Wat dacht je van Hercules 4000xt 32mb...

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 10:21 schreef Daniel-San het volgende:
Wat dacht je van Hercules 4000xt 32mb...
dit schijnt een zeer degelijke kaart te zijn overigens

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Op maandag 31 december 2001 06:10 schreef helpmeplz het volgende:
ik zeg : dank u , ik zeg Club3D MX200 32MB TV-out PCI besteld :-)

ThNx

(valt me mee btw , dat der hier om deze tijd nog leven is , hehe maargoed , mzzl):Z
De kaart die je nu bestelt hebt is een mx200 en die zijn erg traag, ik zou als ik jouw was toch minimaal voor een mx/mx400 gaan. De 200 is amper sneller dan een tnt2 geloof ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.