hey mensen , ik vroeg me af wat een goede pci videokaart , daar er een agp slot op mijn moederbord ontbreekt , er zit dan wel een onboard alladin tnt2 chipset op , maar de prestaties zijn niet Je van HET te noemen , als ik een agp slot had , was de keuze niet zo moeilijk , dan zou er een geforce 2 mx 400 of geforce 3 komen , maar helqaas , geen agp , dus wie kan mij vertellen wat een goede pci videokaart is . zelf d8 ik aan de viper III 32 mb , of iets vna creative , (er is ook een gf 2 mx 200 pci versie ? )
maargoed , ik kom met zon vraag lame over , maar ik ben nietthuis in de wereld van goede pci kaarten :-)
ps
ik moet gewoon spellen zoals quake 3 enz enz makkelijk kunnen spellen op 800 x 600 32bpp eneen spel zoals commandos 2 ook op die reso , (thnx alvast tweakers)
maargoed , ik kom met zon vraag lame over , maar ik ben nietthuis in de wereld van goede pci kaarten :-)
ps
ik moet gewoon spellen zoals quake 3 enz enz makkelijk kunnen spellen op 800 x 600 32bpp eneen spel zoals commandos 2 ook op die reso , (thnx alvast tweakers)