Mijn post in http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12676
verdient volgens mij iets meer (ik heb ook uitgelegd waarom
) :
(Ik zal mijn flamebait weer weghalen als ik weer op +2 kom)
----------
Die laatste moderatie omlaag van mij en die omhoog van Ceasar kwam trouwens nadat ik de eerste wijziging van mijn post had gedaan in reactie op Ceasar. Wellicht was ik wel te onduidelijk en was Ceasar daarom niet overbodig, maar met mijn extra uitleg erbij leek het me toch helder wat ik bedoelde.
verdient volgens mij iets meer (ik heb ook uitgelegd waarom
) :Ik heb het eens even bekeken, maar ik zie toch wel verschillen. Bij Kranten.com gaat het erom dat alle headlines automatisch zonder enige selectie worden overgenomen, wat een bezoek aan de site waar het nieuws op staat dus compleet overbodig maakt. Je kunt immers alles op Kranten.com vinden. Zo heeft Kranten.com bijvoorbeeld ook een sectie Telegraaf Sport en De Financiele Telegraaf.
Carp.nl biedt echter niet de volledige functionaliteit die bv. Intermediar biedt, dus maakt een bezoek aan Intermediair.nl niet geheel overbodig.
Wel is het zoeken in de vacatures de belangrijkste functie van Intermediair, dus er is zeker wel wat te zeggen voor de vergelijking.
----------
Ceasar: duh! Ik heb het over de frontpage. Vrijwel de hele frontpage van de Telegraaf is ook op Kranten.com terug te vinden. Natuurlijk is niet de hele site van de Telegraaf overbodig, want ook vanuit Kranten.com word je uiteraard naar de artikelen op de Telegraaf site gelinkt.
----------
Stelletje suffe snotmoderators!+4 voor deze post (waar hij op gestaan heeft) is wel wat overdreven ja, maar +1 is vind ik wel weer laag. Zeker als Ceasar op +2 gezet wordt! Ik zeg hier iets om wat toe te voegen aan het onderwerp, namelijk dat ik wel verschil zie tussen Kranten.com en Carp. Lijkt me goed opgemerkt en je zou er over kunnen discussieren of deze verschillen groot genoeg zijn om Carp en Kranten anders te behandelen, of dat Carp ook aan te klagen is.
Iemand met wat verstand die weet waar het over gaat zou zit wel een +2 waard vinden lijkt me. Vervolgens komt Casper met een opmerking die verder haast niets meer toevoegt en die krijgt wel een +2. Dan vraag ik me toch af of de modders wel weten wat goed modden inhoudt. Besteedt je punten eens aan iets nuttigs! Je moet punten niet geven volgens het principe "hier ben ik het mee eens en daar niet mee", maar volgens het principe "wat is interessant om te lezen en eventueel verder over te praten".
Ik had hem zelf op +3 geplaatst, hopend dat hij op +2 of +3 zou blijven. Eerst ging hij zelfs naar +4 maar daarna naar +1 dus. En niet doordar er 2x snel achter elkaar dezelfde moderatie gedaan is.Gepost door caesar Donderdag 17 Augustus 2000 - 14:07 Score: 2 (Informatief)
"Ik heb het eens even bekeken, maar ik zie toch wel verschillen. Bij Kranten.com gaat het erom dat alle headlines automatisch zonder enige selectie worden overgenomen, wat een bezoek aan de site waar het nieuws op staat dus compleet overbodig maakt. Je kunt immers alles op Kranten.com vinden."
Een site van een krant is meer dan alleen de headlines van een aantal onderwerpen.
(Ik zal mijn flamebait weer weghalen als ik weer op +2 kom)
----------
Die laatste moderatie omlaag van mij en die omhoog van Ceasar kwam trouwens nadat ik de eerste wijziging van mijn post had gedaan in reactie op Ceasar. Wellicht was ik wel te onduidelijk en was Ceasar daarom niet overbodig, maar met mijn extra uitleg erbij leek het me toch helder wat ik bedoelde.
+4 voor deze post (waar hij op gestaan heeft) is wel wat overdreven ja, maar +1 is vind ik wel weer laag. Zeker als Ceasar op +2 gezet wordt! Ik zeg hier iets om wat toe te voegen aan het onderwerp, namelijk dat ik wel verschil zie tussen Kranten.com en Carp. Lijkt me goed opgemerkt en je zou er over kunnen discussieren of deze verschillen groot genoeg zijn om Carp en Kranten anders te behandelen, of dat Carp ook aan te klagen is.

)) gereageerd, iemand die nog wat puntjes over heeft eventjes??