Zie door de bomen het bos niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Misschien is 't al laat.. ik snap iig ook geen f*ck van faq... heb 4 jaar lang alleen maar 2 speakertjes gehad op een sb16.. en later een sb128.. en nu een sblive5.1.
Je zou kunnen zeggen dat ik bezuinigde op 't geluid.. zodat ik beter beeld kon betalen :)

Probleem is.. dat ik nu echt geen fok van al die audio zooi snap.. AC3.. versterkers.. dolby digital.. prologic.. analoog geluid..
Eh ja whatever..

Wat ik wel graag wil weten is dit:

Wat krijg ik precies met een SBLive 5.1 + Creative Inspire 5300? Dolby Digital geluid voor in DVD films? Mooi surround geluid in games..?

Hou 't simpel please..

bvd :) en please don't faq me!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

winXP schijnt probleempjes te hebben met 5.1 .. nou ja..et zit verstopt.. dus daar kan ik je wat gerust in stellen

als je kaart verder goed werkt ligt et aan de instelling van de software zelf.. bij powerDVD moet je et ook aanzetten.. in de configuratie van AUDIO HQ in de mixer ook nog ff controleren..en anders weet ik ook niet nu..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 01:34 schreef RedruM het volgende:
Wat krijg ik precies met een SBLive 5.1 + Creative Inspire 5300? Dolby Digital geluid voor in DVD films? Mooi surround geluid in games..?
Jep.
Hou 't simpel please..
Simpel genoeg? :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Je moet eerst even bepalen wat je wilt doen met je nieuwe setje en wat je budget is. Als je puur voor het beste geluid gaat met een budget van minder dan 1000,- is er maar een goede oplossing, en dat is een setje stereo speakers kopen met een 2e hands versterker erbij (zie ook deze review). Als je veel laag heel belangrijk vindt, kan je wat meer geld besteden aan een subwoofer. En als je per se een surround set wilt hebben, dan zou je zo'n Inspire 5300 kunnen overwegen.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik heb dus hier 2 sound setups, een met een DTT2200 en een met hifi/speakers, en welke zou ik nou het meest gebruiken? Precies, de koptelefoon :+ Het is heel raar, met een koptelefoon, zelfs al eentje van 20 piek, hoor je nog surround/3d geluiden. Ik hoor dus links-achter/rechts-voor duidelijk in spelletjes. En in films is het ook best vertoefen. Dus koop aub geen bout speakers ofzo omdat je geld te weinig hebt, neem gewoon in de tussentijd een koptelefoon en je hebt goed geluid :) En je stoort je medebewoners niet (de reden dat ik een koptelefoon gebruik is omdat ik savonds anders nie kan gamen en smiddags geen, ehm, filmpjes kan draaien >:) )

MechWarrior || Monsters Game

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Ik wil wel erg graag surround voor games en films..
En ik hoef echt niet erg goede/beste kwaliteit..
Als het maar een stuk beter is dan 2 kleine funai speakers op een sb128..
Daarom lijkt de inspire ideaal voor mij..
Pagina: 1