weet iemand misschien een werkende abandonwarez site waar ik Big Red Racing kan downloaden?(dit is al een oud dos spel
Dat spel was heel wreed geloof ik.
Maar ehh, wat je doet mag niet geloof ik.
Ik denk, laat ik het lief zeggen, voordat er hordes arrogante mensjes komen die je gaan flamen enzo
Ik denk, laat ik het lief zeggen, voordat er hordes arrogante mensjes komen die je gaan flamen enzo
uit de FAQ:
Mag idd niet... SpijtigMaar, maar... Abandonware dan? Al die ouwe proggies en OSsen als Paint Shop Pro, Wolfenstein3D, DOS 4 en Windows 3.11 mag toch wel?
Nee. Een programma is pas vrij te kopiëren als de fabrikant dat zelf expliciet aangeeft. Ondanks het feit dat bijvoorbeeld Microsoft geen support meer op Windows 3.11 geeft, is het geen software die zomaar verspreid mag worden. Dus linkjes naar dergelijke programmas mogen ook niet, tenzij de maker ervan zelf aangeeft dat het vrij verspreid mag worden. Dit gebeurt echter zo goed als nooit dus laat het wel even duidelijk 'merken' als je een legaal abandonwarez 'iets' hebt. Een argument als "het staat op de site waar ik het gevonden heb dat het mag" is dus NIET geldig.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
ja nou wil ik het ook weten wat mag niet danOp maandag 31 december 2001 02:32 schreef Lister_Storm het volgende:
Dat spel was heel wreed geloof ik.
(zucht ik Typ langsaaam
lees die quote die ik postte
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Nog een uurtje of 4 en dan wordt dit wel gesloten 
Dat je nog om abandonware gaat vragen, terwijl er een hele goeie site voor bestaat.
http://www.google.com
Dat je nog om abandonware gaat vragen, terwijl er een hele goeie site voor bestaat.
http://www.google.com
sorry ik wist niet dat het verboden was om naar Abandon games te vragen(ik weet natuurlijk wel dat je niet na nieuwe spellen mag vragen
) maar ik d8 omdat dit spel al zo oud was,
Maar ik zal de volgende keer wel de faq lezen
Maar ik zal de volgende keer wel de faq lezen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()