Toon posts:

Modem Wachtwoord!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan me helpen mbt het wachtwoord van de alcatel speed touch home,
ik heb geprobeerd om bij de telnet sessie naar de expert mode toe te gaan maar ik kon het wachtwoord wat ik had gekregen via sdsc niet invoeren met geen enkele mogelijkheid, het bleef een zwarte spatie.

ik ben er vol goede moet aan begonnen, maar ik ben nu radeloos want ik heb alle spullen al in huis en nu krijg ik dat klote wachtwoord er niet in!!!
zou het op een of andere manier niet meer kunnen omdat het geblokkeerd is door isp (provider) omdat het illegaal is???

wie kan me helpen aub.
u kunt reageren via mijn e mail adres: fradeco@hetnet.nl
alvast bedankt.
groetjes frank

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Reageren per e-mail doen we hier niet..

Maar het is normaal dat je niks ziet bij het intypen, gewoon typen en enter duwen en dan werkt het toch wel waarschijnlijk.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

• Het is niet illegaal, providers vinden het niet erg. Alcatel wel, daarom kan het met de nieuwere firmwares niet.
• Als je een password intikt, zie je het ook niet staan. Dat is normaal. Tik het gewoon in en geef een ram op je Enter. Of type ALT+13 in plaats van enter, als je origineel wilt zijn :P
• Lees het grote Modemtweak Topic door.
• Reageren gaat hier niet per mail. Daar is het een forum voor.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Er is al genoeg antwoord gegeven tijdens mijn afzwezigheid zie ik :)
Rest mij nog het volgende:

<li> Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hierwaarom niet.
<li> Graag volgende keer een beter topictitel nemen, of op zijn minst het aantal uitroeptekens inkorten.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.