Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

on-modbare posts

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Zijn heel irritant. Staan in het mod-overzicht, je denkt die mod ik even, zie je hem daarna nog steeds in het mod-overzicht. Je denkt: ? en kijkt eens naar de mod-historie, blijkt de post al tig keer gemod te zijn maar wordt de score niet berekend.
Wel weer een kostbaar mod-punt kwijt. :(

Is hier niet wat aan te doen?

Voorbeeld

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Holy shit!
Nou doe ik het weer!
Hiero staat een post + 2 dubbelposts. Alledrie gemod! :'( Kost me 3 punten! :(
Ter uwer informatie: uw trouwe moderator ikke heeft nu nog 16 mod-punten. Ik was ook al van plan ze vandaag eens voor het eerst echt op te maken, maar op deze manier...
Ik wel er wel graag iets nuttigs mee doen.

Hopelijk worden er al snel wat van de gesuggereerde verbeteringen aan het systeem doorgevoerd, want ik wil eigenlijk niet dat mijn puntjes op kunnen raken. Boehoe! :'(
-----------
Probleem is ook dat de mod-queue zo lang is. Er blijven best vaak wel-modbare posts toch lang ongemod. Dus ga je er maar van uit dat wat in de queue staat inderdaad ongemod is, ook al is het oud. Van alles in de mod-queue eerst de historie bekijken om te zien of het geen on-modbare post is wordt wel erg veel werk. (Had ik deze smiley al gebruikt? :( )
-------------
:( is eigenlijk een Angry ipv een Smiley ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Vandaag ook al meerdere keren tegengekomen.

Dat is vet irrelevant !

Eh, ik bedoel irritant ! :P ;)

Verpest ook nog eens het hele modoverzicht...

Staan er weer xx "1 te modereren" in de lijst, die skip ik dan maar....

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Een suggestie is misschien om naast een post te zetten hoe vaak hij gemod is. Dat lijkt namelijk wel te werken, en is sowieso ook voor wel-modbare posts handig: als hij al vaak gemod is heeft jouw stem weinig invloed meer, is hij pas 1x gemod dan is hij wel uit de mod-queue maar moet er toch nog goed naar gekeken worden of die ene moderatie wel deugde.

(Ik vond het zo slim dat ik het maar helemaal vet heb gezet ;) )
----------
dus:
Score: -1 (flamebait) 1x
verdient meer aandacht dan
Score: -1 (flamebait) 6x

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Zoekt ook makkelijker naar ongemodde posts (lijkt me)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ongemodde posts zouden denk ik beter in een andere kleur weergegeven kunnen worden, zoals rood voor nieuwe posts. Een klein "0x"-tje (eigenlijk 1x bedenk ik nu, want de beginscore telt als 1) valt niet op. In ieder geval minder dan de grote (Gemodereerd)'s e.d. die je nu ziet en daarmee is het dus al moeilijk om snel ongemodde posts te vinden.
----------
GameOver (meen ik) had al voorgesteld om het zoals vroeger weer mogelijk te maken alleen de ongemodde posts van een thread te bekijken, maar daarvan vind ik het lastig dat je de context mist.

Verwijderd

[i]Topics waarin alleen maar niet meer te modereren posts in staan (bv. alles 2 dagen oud zouden niet in dat lijstje moeten verschijnen, vind dat wreed irri!)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dan kijk je niet goed. Er heeft dan iemand recent nog iets in een oude thread gepost. Als je de thread doorneemt zul je tenminste 1 modbare post moeten kunnen vinden, anders zou de thread ook niet in de modQ staan.
Pagina: 1