Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Leuk als je op vakantie geweest bent...

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ben je op vakantie geweest, is je tweakotine naar de knoppen. Ben je gewoon moderator en wil je eindelijk eens aktief moderaten, zit je met die stomme modpoints te kijken die je dus niet meer hebt, omdat je op vakantie geweest bent.
Dit systeem werkt niet mensen. 'T is een leuk idee om iedereen wat invloed te laten hebben, maar laten we toch een paar mensen blijven houden die wel gewoon onbeperkt kunnen moderaten!
Ook is het niet slim om een standaard posting het niveau 1 toe te kennen. Daardoor kun je HEEL veel postings doen en een hoog karma krijgen, terwijl je eigenlijk nooit iets zinnigs heb gezet. Het is gewoon logischer om domme postings onder 0 en goeie postings boven 0 te zetten.

• Helsie
  • Niet online
waarom antwoordt er niemand... Zijn er geen Moddereters meer in leven?

(c)Deze taktiek is copyrighted by degene die ooit bedacht dat een reactie op een eigen bericht meer reacties oproept (c)

Verwijderd

Met Score1 gaat je karma volgens mij niet omhoog (er is iig een aparte berekening voor gemaakt).
maar laten we toch een paar mensen blijven houden die wel gewoon onbeperkt kunnen moderaten!
Helemaal mee eens...

Ik vind het juist goed dat een reactie standaard score 1 krijgt, want een reactie draagt altijd bij aan een thread en score 0 betekent juist dat je er eigenlijk niets aan hebt...

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Een beperkt aantal vaste moderators die geen last hebben van die modpoints.... Is al vaak geroepen. Is er echter (nog??) niet...

Aannames zijn fataal.

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Persoonlijk vind ik dat niet zo nodig, die mod points stromen toch als water binnen.

Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet, maar vandaag heb ik er bijv. al 178 punten erbij gekregen.

Verwijderd

/me heeft een handvol modpunten per dag. Als ik op het werk tweakers.net bekijk ben ik nooit ingelogd. En resfreshen de hele dag is ook maar niks. Ik lees gewoon de interessante nieuwsberichten. That's it :)

Voorlopig kan deze "+300 karma moderator" niet/nauwerlijks modden.

Verwijderd

Gisteren stond ik nog rood! en nu heb ik weer 78 modpoints.... hmmzz.. zelfs aandelen zijn stabieler :)

• Helsie
  • Niet online
Modpoints stromen binnen, maar ik ben nu sinds donderdag van vakantie terug en nog steeds heb ik maar iets van 18moderator punten...
dat is niet echt veel...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze taktiek is copyrighted by degene die ooit bedacht dat een reactie op een eigen bericht meer reacties oproept
Dat was ik! :D Maar gebruik de tactiek gerust, hoe meer discussie hoe beter!

Ontopic: je vakantie-argument vind ik niet zo goed. Daar is nou eenmaal niets aan te doen als je de modpoints laat verdwijnen met de tijd. Als het goed is zou je na een paar dagen weer genoeg moeten kunnen modden, dus zou ik zeggen: heb ff geduld en zeg niet meteen om zo'n kleiningheid dat het systeem zuigt.
Maar het is wel zo dat het verkrijgen van modpoints nogal raar werkt. De eerste week had ik er genoeg maar de tweede week kreeg ik er ook nauwelijks bij ook al klikte ik me suf (eens 4 uur lang op bijna elke nieuwe reactie in de reactie update tracker geklikt: 18 punten verdiend). Nu heb ik er weer genoeg. Maar als je na je vakantie in zo'n weinig-punten-periode komt is het wel balen.
Natuurlijk ben ik wel voor het systeem van onbeperkt moddereten voor een beperkte groep moderators.

Over niveau 1/0 heeft Mephisto al wat gezegd. 1 is het standaardniveau en 0 is alleen voor overbodige/off-topic etc. posts.
Echt zinnige posts verdienen >1.
Je hebt toch hopelijk niet vanalles wat op 1 hoorde naar 0 lopen modden he?

• Helsie
  • Niet online
nee hoor
ik heb niet alles naar 0 lopen zetten, maar wel veel dingen van +3 naar +2... Er staat inzichtvol bij de grootst mogelijke onzin en open deuren...
maar over het algemeen begint de score vrij aardig te kloppen. Alleen de opmerking die erbij staat, nog niet helemaal meestal.
Pagina: 1