Hallo
!
Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar begin alsjeblieft niet met op me te flamen, ik heb de search gebruikt maar niets gelijkaardigs gevonden.
Ik heb dus al een hele tijd Windows XP geïnstalled op m'n pc(P3 1Ghz met 384 Mb RAM, en >20 Gb vrije HD-ruimte), en tot nu toe draaide het als een zonnetje. Ik moest gaan eten, druk op WindowsVlaggetje+L(zodat je je systeem lockt), en ging weg. M'n zusje wou op de PC voor wat domme sites, en logde in onder haar gebruikersnaam. Toen kwam er een error:
Da's op een gewone user-account, de guest-account reageert ook zo, en raar genoeg, de Administrator-account
ook.
Alleen ik kan inloggen, en ik heb ook een administrator account. Voor zover ik weet is er niets met het systeem gebeurt, buiten een Windows-update(waarna ik rebootte en verder werkte met m'n account).
Weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Ik heb al een paar keer gereboot, zonder succes.
In de event viewer heb ik dit ook nog gevonden, vlak voor de error's opkomen:
.
Bij die AMLI's lijkt het om m'n BIOS te gaan, terwijl er in de 2 volgenden over access denied gaat...
Voor zover ik weet heb ik in c:\documents and settings\ mijn map ge-encrypt, en das alles op deze pc.
Wie heeft deze error ook gehad en/of kent de oplossing? Ik heb nog geen system-restore uitgevoerd(stel ik uit tot het laatste moment omdat het op m'n andere pc al m'n programma's heeft ge-deïnstalled
).
Graag een antwoord want ik vind dit niet leuk :'(!
Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar begin alsjeblieft niet met op me te flamen, ik heb de search gebruikt maar niets gelijkaardigs gevonden.
Ik heb dus al een hele tijd Windows XP geïnstalled op m'n pc(P3 1Ghz met 384 Mb RAM, en >20 Gb vrije HD-ruimte), en tot nu toe draaide het als een zonnetje. Ik moest gaan eten, druk op WindowsVlaggetje+L(zodat je je systeem lockt), en ging weg. M'n zusje wou op de PC voor wat domme sites, en logde in onder haar gebruikersnaam. Toen kwam er een error:
en in de titelbalk van het foutvenster staat: "Explorer.EXE - Application Error". Voor de rest komt na een paar seconden de desktop te voorschijn(geen icoontjes, geen startbalk, niets) en moet ik uitloggen door ctrl+alt+del.The application failed to initialize properly (0xc0000022). Click on OK to terminate the application
Da's op een gewone user-account, de guest-account reageert ook zo, en raar genoeg, de Administrator-account
Alleen ik kan inloggen, en ik heb ook een administrator account. Voor zover ik weet is er niets met het systeem gebeurt, buiten een Windows-update(waarna ik rebootte en verder werkte met m'n account).
Weet iemand wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Ik heb al een paar keer gereboot, zonder succes.
In de event viewer heb ik dit ook nog gevonden, vlak voor de error's opkomen:
gevolgd door:AMLI: ACPI BIOS is attempting to write to an illegal IO port address (0xcf8), which lies in the 0xcf8 - 0xcff protected address range. This could lead to system instability. Please contact your system vendor for technical assistance.
waarna de error dus komt. Daarna komen er nog 3 error's voor in de event viewer(ook bij system):AMLI: ACPI BIOS is attempting to read from an illegal IO port address (0xcfc), which lies in the 0xcf8 - 0xcff protected address range. This could lead to system instability. Please contact your system vendor for technical assistance.
The WebClient service terminated with the following error:
Access is denied.
enThe Cryptographic Services service terminated with the following error:
Access is denied.
Sorry voor de vele quotes, hoge onleesbarheidsfactor en grote tekst, ik wil alleen maar zoveel mogelijk info gevenThe Automatic Updates service hung on starting
Bij die AMLI's lijkt het om m'n BIOS te gaan, terwijl er in de 2 volgenden over access denied gaat...
Voor zover ik weet heb ik in c:\documents and settings\ mijn map ge-encrypt, en das alles op deze pc.
Wie heeft deze error ook gehad en/of kent de oplossing? Ik heb nog geen system-restore uitgevoerd(stel ik uit tot het laatste moment omdat het op m'n andere pc al m'n programma's heeft ge-deïnstalled
Graag een antwoord want ik vind dit niet leuk :'(!