Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rood staan met modpunten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
<center><TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><tr bgcolor='#C8C8C8'><td class=b6 width=134>Dag</td><td class=b6 width=133><center>Modpoints</center></td><td class=b6 width=133><center>Gebruikte punten</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 12 Augustus</td><td class=b6><center>47</center></td><td class=b6><center>22</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Vrijdag 11 Augustus</td><td class=b6><center>-2</center></td><td class=b6><center>2</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 10 Augustus</td><td class=b6><center>39</center></td><td class=b6><center>36</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 9 Augustus</td><td class=b6><center>78</center></td><td class=b6><center>37</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 8 Augustus</td><td class=b6><center>52</center></td><td class=b6><center>86</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 7 Augustus</td><td class=b6><center>73</center></td><td class=b6><center>117</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zondag 6 Augustus</td><td class=b6><center>66</center></td><td class=b6><center>24</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</td><td class=b6><center>351 / 27</center></td><td class=b6><center>324</center></td></tr></table></td></tr></table></center>
Heb ik vrijdag 2 augustus ff rood gestaan???

Verwijderd

Erm... hou je zelf dat lijstje bij of is dat op te vragen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijstje kun je zo opvragen. Als je in een thread zit kun je klikken op: Je hebt nog X modderpunten in je broekzak zitten en dan krijg je zo'n overzichtje

Verwijderd

Oh dat wist ik niet eens, dank! (handig toch, dat links NIET underlined worden of een andere kleur hebben.... NOT)

Verwijderd

Topicstarter
Nu sta ik echt rood :)
<TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><tr bgcolor='#C8C8C8'><td class=b6 width=134>Dag</td><td class=b6 width=133><center>Modpoints</center></td><td class=b6 width=133><center>Gebruikte punten</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zondag 13 Augustus</td><td class=b6><center>12</center></td><td class=b6><center>0</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 12 Augustus</td><td class=b6><center>48</center></td><td class=b6><center>22</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Vrijdag 11 Augustus</td><td class=b6><center>-2</center></td><td class=b6><center>2</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 10 Augustus</td><td class=b6><center>39</center></td><td class=b6><center>36</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 9 Augustus</td><td class=b6><center>78</center></td><td class=b6><center>37</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 8 Augustus</td><td class=b6><center>52</center></td><td class=b6><center>86</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 7 Augustus</td><td class=b6><center>73</center></td><td class=b6><center>117</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</td><td class=b6><center>299 / -1</center></td><td class=b6><center>300</center></td></tr></table></td></tr></table>

Verwijderd

Shit, er is me nooit iets verteld over dat roodstaan, ik vraag me af hoeveel rente je hierover betaald.

Verwijderd

Ik ondek ook van tijd tot tijd ergens een linkje die hij nog nooit eerder heeft gezien. Wel spannend enzo, maar een gebruiksaanwijzing is ook wel aardig. Volgend jaar te koop bij de betere boekhandel :+

ook weer wat geleerd vandaag :)

Verwijderd

*&$#$^#$%*&$#$Heb je dus NIET als je geen modpunten hebt :( Krijg je maar een paar punten per dag oid, kan ik niet eens m'n overzichtje zien. :'(

Verwijderd

thnx, was 'r inmiddels al achter. (gewoon ff flink dom doorgeklikt en ik heb meer modpunten dan ooit ervoor (niet dat ik alles ook gelezen heb, sterker nog, lezen en klikken gaat niet samen)

ga maar eens een progje maken dat dat doet :+ deze manier van modpunten verdienen is voor potentiele muisarmen. :+ of wordt /me dan gedemodereerd ?!? :D mmm, tot de 200.000 pageviews per dag zal 't nog niet opvallen. :P

DOS attaque modérer éternellement de la FlipZ >:)
Pagina: 1