[Seagate hdd] Seashield gescheurd, nog garantie?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Mijn hdd is overleden :'(.

Ik heb een RMA aangevraagd bij Seagate, die ik morgen nog even ga bellen als ze er zijn, maar nu is het zo dat er een gedeelte van van seashield is afgescheurd (gebeurd bij inbouwen in systeem).

Nu is het zo dat Seagate zegt dat de garantie vervalt als het garantielabel verbroken is, maar weet iemand hoet het ziet met het Seashield?

Als er geen garantie op zit, ga ik hem ook niet opsturen, kan ik de verzendkosten beter bij een nieuwe Barracuda IV leggen denk ik oz.

Verwijderd

Gewoon bellen, maar ik ben er bang voor ! :'(
Maar als ie kapot is gegaan bij inbouw, ajjj..

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 11:21

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

zo'n zegel is best wel breed? is ie helemaal doormidden?

verbroken is als het helemaal door is, denk aan een touw :)

/dev/null

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bedoel je dat rubber dat er helemaal omheen zit?
ik heb weleens hd's teruggestuurd waar dat rubber helemaal van af was en dat gaf geen probleem.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Het is zo'n blauw groene sticker waar de installatie instructies op staan.
bij het in bouwen is hiervan een hoekje uitgescheurd (dus het is niet helemaal doorbroken ofzo).

Maar ik zal ze sowieso even bellen, hoop niet dat ze er moeilijk over gaan doen.

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 18:35

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Oooooh, dat is geen enkel probleem. De SeaShield is helemaal geen garantie zegel. De garantie zegel is de grijze folie aan de kant van platen. Je kunt zelfs zonder problemen de plaat waar de SeaShield op zit losschroeven en eventueel de printplaat vervangen (wat ik gedaan heb :)) Tsja, mijn electronica was doorgefikt, dus heb ik de printplaat vervangen door een zelfde exemplaar. HD met doorgefikte print opgestuurd, en heb weer een nieuwe exemplaar ontvangen. Geweldig die Seagate garantie!

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 01:48 schreef MORCIK het volgende:
Oooooh, dat is geen enkel probleem. De SeaShield is helemaal geen garantie zegel. De garantie zegel is de grijze folie aan de kant van platen. Je kunt zelfs zonder problemen de plaat waar de SeaShield op zit losschroeven en eventueel de printplaat vervangen (wat ik gedaan heb :)) Tsja, mijn electronica was doorgefikt, dus heb ik de printplaat vervangen door een zelfde exemplaar. HD met doorgefikte print opgestuurd, en heb weer een nieuwe exemplaar ontvangen. Geweldig die Seagate garantie!
juist !
Pagina: 1