Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modsysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag even mijn ongenoegen uiten over het mod systeem. De beoordeling gaat tegenwoordig nergens meer over. Als je niks te melden hebt krijg je al waanzinnig punten en als je een keer een kritische opmerking maakt krijg je meteen minpunten voor een Troll. Het gaat nergens meer over. Kunnen we alsjeblieft weer terug naar het oude systeem????

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Lijkt me een beetje overdreven. Feit is wel dat zinnig _lijkende_ posts op +4 uitkomen (die van mij meteen -1 krijgen) terwijl iets interresants net op +2 uitkomt (omdat je een beetje moet weten waar het over gaat om het interesante te kunnen onderkennen).

Verder zullen 'chatgenoten' elkaar opwaarderen.

Uiteindelijk blijven er veel scheve gezichten over die na verloop van tijd minder (of niet meer) komen. =>> is jammer.

{typo}

Verwijderd

Het systeem is opzich goed doordacht, alleen wordt er regelmatig misbruik van gemaakt. "Oh, heb je hem weer, loser", bam, -1, "Hee fijne gozer, nog bedankt voor je hulp toen", hup, +1. Dat soort praktijken komen denk ik erg vaak voor (en met die 2 voorbeeldjes hierboven overdrijf ik niet). Ik ontken overigens niet dat ik dat niet doe, alleen post / moderate ik bijna nooit.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Is dit niet een ideetje:

Laat een post een maximaal aantal keren modereren.

Creeer een groep moderators die posts die op slot staat toch kunnen modereren. (die evt. direct de score met 1 kunnen ophogen of omlaaghalen)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik denk dat het toch iets verder gaat dan opwaarderen en omlaaghalen door vrienden ofzo.

wat ik zie gebeuren is dat iemand een grap maakt en 3 krijgt, terwijl een nuttig verhaal 1 of 2 krijgt. of iemand maakt een verhaal met veel moeilijke woorden dat verder nergens op slaat met een paar links die verwijzen naar troep waar je niks aan hebt en ze krijgen toch veel punten.

Verwijderd

Zodra je ook maar 1 woord kritiek op iets uit, al is het terecht en in beschaafd nederlands, dan wordt het meteen een troll of flame-bait.

Sorry hoor, maar hier moet ik van :r; blijkbaar weten al die newbies niet het verschil tussen ongefundeerd afkraken, en onderbouwd kritiek uitoefenen.

En wat ik nog veel erger vind: waarom zeggen de webmasters (zoals Femme) hier helemaal niks over en laten ze dit zo maar gebeuren, terwijl er dagelijk 5 topics in dit forum staan die over dit onderwerp gaan?!
Pagina: 1