De " muziek vereniging van mn zusje " is errug populair hoe kan je goedkoop iets maken of kopen dat ik niet de hele tijd die verrekte cdretjes te verwisselen???
Okee.... je moet wel blijven verwisselen... maar waarom niet meerdere fikkers in je pc drukken en in 1x meerdere cd's branden..... scheelt een hele vracht tijd.Op zondag 30 december 2001 21:49 schreef DJErwinski het volgende:
De " muziek vereniging van mn zusje " is errug populair hoe kan je goedkoop iets maken of kopen dat ik niet de hele tijd die verrekte cdretjes te verwisselen???
Zoek ff een computer idee op,Op zondag 30 december 2001 21:50 schreef wfvn het volgende:
[..]
Okee.... je moet wel blijven verwisselen... maar waarom niet meerdere fikkers in je pc drukken en in 1x meerdere cd's branden..... scheelt een hele vracht tijd.
stond ooit een bouwbeschrijving in hoe je van technisch lego een cd wisselaar kon bouwen.. (cd fikken, la open, cd eruit, nieuwe erin, lade dicht, cd fikken, la open enz....)
op de hcc-dagen stond ik meen tegenover de T.net stand een cd brander wisselaar die stand-alone was dus zonder echte pc erbij! die pakte 2 cd'tjes en dan ging ie branden!
heeel stoer maar waarschijnlijk ook duur!
heeel stoer maar waarschijnlijk ook duur!
"Luie mensen worden ook moe!"
nou kijk, van hetgeld dat ik verdien met de mzuiekvereniging cdtjes wil ik op mn 18e een mooie auto kopen...
Ik hegb al 1 Plextor 16x geval... heb je geen systeempjes ofzo da je niet hoeft te verwisselen
Ik hegb al 1 Plextor 16x geval... heb je geen systeempjes ofzo da je niet hoeft te verwisselen
STOEEEEEROp zondag 30 december 2001 21:52 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Zoek ff een computer idee op,
stond ooit een bouwbeschrijving in hoe je van technisch lego een cd wisselaar kon bouwen.. (cd fikken, la open, cd eruit, nieuwe erin, lade dicht, cd fikken, la open enz....)
Iemand die dat artikel wil inscannen en posten?
O, nu je t zegt ja, die zoek ik ff op, kan ik gezellig nog 23 miljoen cdretjes fikkenOp zondag 30 december 2001 21:52 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Zoek ff een computer idee op,
nou 23 miljoen ga je niet meer redden met je Plextor, maar als het er echt zoveel zijn, dan zou ik idd. maar eens een LiteOn laten aanrukken, (of 2) en dan kan je via Nero 5.5 meerdere recorders tegelijk aansturenOp zondag 30 december 2001 21:54 schreef DJErwinski het volgende:
[..]
O, nu je t zegt ja, die zoek ik ff op, kan ik gezellig nog 23 miljoen cdretjes fikken
/dev/null
Dat is heel leuk, dat lego gebeuren, maar vergeet niet dat je de software ook nog ervoor in moet stellen.
dan kun je beter een SCSI toren kopen met 8 fikkers erin.
In de software gewoon aangeven dat je meerdere cds wilt bakken (aantal= >1) en dan werkt dat systeempje van de computer idee prima.Op zondag 30 december 2001 22:00 schreef terw_dan het volgende:
Dat is heel leuk, dat lego gebeuren, maar vergeet niet dat je de software ook nog ervoor in moet stellen.
Als niemand het post ga ik hm nog wel ff een keer opzoeken en proberen hier te posten. (ja ik heb ook ooit een keer in mn leven een computer idee gekocht....maar dan ook speciaal vanwege die lego "cd wisselaar"
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Als je wil.... graaaaaaaaaaagOp zondag 30 december 2001 22:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
In de software gewoon aangeven dat je meerdere cds wilt bakken (aantal= >1) en dan werkt dat systeempje van de computer idee prima.
Als niemand het post ga ik hm nog wel ff een keer opzoeken en proberen hier te posten. (ja ik heb ook ooit een keer in mn leven een computer idee gekocht....maar dan ook speciaal vanwege die lego "cd wisselaar").
* WFvN voelt het kind in zich weer wakker worden
dit lijkt mij ook wel interessant
"Luie mensen worden ook moe!"
OK ik ga hm morgen zoeken maar kan niets beloven, doe mn best.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Die heb ik dan ook gekocht, maar ben um kwijt, helaas...Op zondag 30 december 2001 22:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
(ja ik heb ook ooit een keer in mn leven een computer idee gekocht....maar dan ook speciaal vanwege die lego "cd wisselaar").
Post iemand hem nog ff dan?
Pagina: 1