SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Is je vraag niet beantwoord door bovenstaande hulpmiddelen, maak dan een topic aan.
Zet in je subject tussen haakjes "[]" om welke windows het gaat. Een paar voorbeelden:
* = hoeft niet kwaadaardig opgevat te worden
Het is nodig, omdat er anders een pijnzooi komtOp zondag 30 december 2001 21:50 schreef LenL het volgende:
Pfff. dat gedoe tusse haakjes zetten zuigt. Een topic sluiten omdat dat er niet staat
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik geloof dat jij een mailtje het gehd over je bemoeien met LA-topics.Op zondag 30 december 2001 21:50 schreef LenL het volgende:
Pfff. dat gedoe tusse haakjes zetten zuigt. Een topic sluiten omdat dat er niet staat
Ik dacht dat jij inmiddels erop werd gewezen uit dit soort topics te blijven als je niks nuttigs te melden hadOp zondag 30 december 2001 21:50 schreef LenL het volgende:
edit: HlpDsK was echt 1 nanoseconde sneller
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Als jij GoT zo'n klotezooi vindt, donder dan alsjeblieft een eind op, en ga ergens anders lopen miepen over hoe shit het hier is. Wat heb je hier nog te zoeken als GoT zuigt?Op zondag 30 december 2001 21:50 schreef LenL het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zondag 30 december 2001 22:59 schreef Exirion het volgende:
Als jij GoT zo'n klotezooi vindt, donder dan alsjeblieft een eind op, en ga ergens anders lopen miepen over hoe shit het hier is. Wat heb je hier nog te zoeken als GoT zuigt?
Go Exirion
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Deze is afgehandeld. Als je het niet eens bent met dat beleid mag je daar van mij best een topic over starten met argumenten
LenL heeft z'n laatste waarschuwing genegeerd, helaas voor hem... (maak hier zelf wat rijmends van
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()