Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan ik Modpointen ruilen tegen een paar Karmapunten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat kan niet. Weet ik.

Maar het zou wel moeten kunnen vind ik.

Ik heb nu een slordige 200/250 modpoint. Maar zoveel is er niet eens te modden!

Daarintegen heb ik geen Karmapoints meer, omdat ik meestal mijn posts 1 ophoog omdat ze anders standaard al onzichtbaar zijn ( :()

Nu heb ik dus niet genoeg Karma om op niveau 1 of 2 te posten, en Modpoints in overvloed die ik bij langa na niet allemaal kan gebruiken.

Misschien is het goed om te kijken hoeveel modpoints je per dag meer hebt dan je hebt gekregen met puur pagevieuws. En die te linken aan extra Karma.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit voorstel vind ik nogal onzinnig.

Ik neem aan dat jij bij het nieuwe systeem er het slachtoffer van bent geworden dat 0,-1 posts nu als score 0 meetellen.
In je profile sta je op 47/97 dus nog een paar zinnige posts doen en je komt weer boven de 0.5 en post weer standaard op 1.

Ik zou me kunnen voorstellen dat mensen met een paar honderd posts vreselijk de pest in hebben want dat trek je niet meer zo snel omhoog. Er heeft verder echter nog niemend geklaagd dus het zal wel meevallen. Als er echt grote problemen zouden zijn zouden er in speciale gevallen misschien wel wat extra puntjes voor die mensen geregeld kunnen worden, maar voor jou zou ik zeggen: nog ff geduld. You'll be back.
----------
Ik zie trouwens dat je geitenfokker bent van beroep. Of is het toch een vreemde Buch hobby? ;)

Verwijderd

HlpDsk is de dupe geworden van de nieuwe berekening, maar je kunt modpoints niet inwisselen voor karmapoints, omdat het aantal pageviews nix te maken heeft met de kwaliteit postings die je doet. Straks krijg je allemaal newbies (waarbij 'per ongeluk' de F5-toets is blijven hangen) die allemaal standaard reacties op 4 posten. Dit is wel weer naar beneden te halen, maar zonde van onze modpoints ;)