Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
watnou, potje starcraft doen?Op zaterdag 23 maart 2002 01:08 schreef Timboke het volgende:
[..]
Moet ik je dalijk ff spanken? kom nou
Verwijderd
<DiNGeS> BBB|gone zet je dingesmode eens uitOp zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef nelske het volgende:
[..]
Jullie gingen toch vechten?
* Hanski schopt zijn baas!
<DiNGeS> nelske zet in op mij?
<DiNGeS> joepie
<DiNGeS>
Hij is wel blij met je support
ow jaOp zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef nelske het volgende:
[..]
Jullie gingen toch vechten?
BBB!!! UT!
PSN: Houtvlot
Verwijderd
echte mannen spelen geen UT, die spelen starcraft!Op zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef dinges het volgende:
[..]
ow ja
BBB!!! UT!
dinges@Server:~$ hack timmieOp zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef Timboke het volgende:
[..]
<DiNGeS> BBB|gone zet je dingesmode eens uit
* Hanski schopt zijn baas!
<DiNGeS> nelske zet in op mij?
<DiNGeS> joepie
<DiNGeS>
Hij is wel blij met je support
bash: hack: command not found
sjit
Verwijderd
Starcraft is voor mietjesOp zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
watnou, potje starcraft doen?![]()
![]()
![]()
Nahjazeg! Stomme noord-nederlanderOp zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef Jotti het volgende:
Limburgers ook. Juist limburgers... of moet ik zeggen limburrachars?
We willRemind me
Verwijderd
scriptkiddie!Op zaterdag 23 maart 2002 01:11 schreef dinges het volgende:
[..]
dinges@Server:~$ hack timmie
sjit
dinges@Server:/var/www$ ddos bbbOp zaterdag 23 maart 2002 01:12 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
scriptkiddie!
bash: ddos: command not found

dinges@Server:/var/www$ su
Password:
Server:/var/www# ddos bbb
bash: ddos: command not found
Verwijderd
SMoooeeeeesjuuuuhssssOp zaterdag 23 maart 2002 01:12 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
zie spielerij, mijn halflife weigert dienst op internet
Verwijderd
Wahaha, *ligt langs stoel*Op zaterdag 23 maart 2002 01:11 schreef dinges het volgende:
[..]
dinges@Server:~$ hack timmie
sjit
"kill timmie" kent ie wel
Zal ik doen, nadat ik m'n weddenschap afgelost hebOp zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef Jotti het volgende:
Remind me
We will resistWe will
Een beetje geemert heeft Star Trek - Bridge Commander al uitgespeeld... en gaat vrolijk verder multipleejer, maar met zo'n icoon moet je ook wat
Overigens wil ik alle reservebelgen oproepen om met zo zacht mogelijke G te praten... maak me blei!
Verwijderd
[..]
W"kill timmie" kent ie wel
[..]
Nooo breng em niet op ideeen.. evil j00!
Op zaterdag 23 maart 2002 01:09 schreef Jotti het volgende:
[..]
Limburgers ook. Juist limburgers... of moet ik zeggen limburrachars?
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Gewoon spullen
Verwijderd
Pas op hoor of ik prik een paar dijken doorOp zaterdag 23 maart 2002 01:16 schreef soepzooitje het volgende:
Ik geloof dat jotti toch echt gelijk heeft hoor, staat bij ons op het werk zelfs op de landkaart![]()
Verwijderd
Ok that's it...Op zaterdag 23 maart 2002 01:15 schreef beelzebubu het volgende:
achja, wij noordenederlanders hebben tenminste geen splaakgeblek
1
2
3
4
5
6
7
| <DiNGeS> ik weiger verdere medewerking aan dit gesprek <DiNGeS> :) <-- Timmie has kicked BBB|gone from #dutch (splaakgebrek?!) --> BBB|gone (~BBB@ucu-104-70.ucu.uu.nl) has joined #dutch <alextreme> je vraag is dan: FOTO!!! :P <Danielle> Hoi BBB|gone, leuk je weer te zien! <Timmie> :P |
Nâh goe, meneeâh de professeuâh?
Verwijderd
l4m3rrOp zaterdag 23 maart 2002 01:19 schreef beelzebubu het volgende:
kijk uit of ik remove je operator privileges, timmie
Verwijderd
Maar Nelske laat ik je morgen niet op spelfouten betrappen! want dan krijg je geen bier meer
Verwijderd
BOFH is een passender woordOp zaterdag 23 maart 2002 01:20 schreef Timboke het volgende:
[..]
l4m3rr
Hmzz, beelzebubu krijgt het druk met vechten morgen dan
Verwijderd
Nou weet ik eindelijk wat NOFI is.... Wtf is BOFH nou weer danOp zaterdag 23 maart 2002 01:21 schreef nelske het volgende:
[..]
BOFH is een passender woord
Hmzz, beelzebubu krijgt het druk met vechten morgen dan
Verwijderd
Hmzz, check reply Jotti nuOp zaterdag 23 maart 2002 01:20 schreef Felix het volgende:
jezusde gemiddelde draad in de huiskamer (of hoe heet dat tegenwoordig?
) is van hoger niveau
Maar Nelske laat ik je morgen niet op spelfouten betrappen! want dan krijg je geen bier meer
Volgensmij is abuser of powder iets andersOp zaterdag 23 maart 2002 01:19 schreef beelzebubu het volgende:
[edit]
hoezo abuse of powder
Wordtie dan niet aggressief?Op zaterdag 23 maart 2002 01:20 schreef Jotti het volgende:
Ok. Nelske aan de cola.
Verwijderd
Moeje klappen hebbuh he he he he?Op zaterdag 23 maart 2002 01:22 schreef deadinspace het volgende:
Wordtie dan niet aggressief?
Kom maar op hoor.....
Op zaterdag 23 maart 2002 01:22 schreef beelzebubu het volgende:
Nou weet ik eindelijk wat NOFI is.... Wtf is BOFH nou weer dan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| [marcelm@nothing marcelm]$ dict bofh | cat 2 definitions found From Jargon File (4.2.3, 23 NOV 2000) [jargon]: BOFH // n. [common] Acronym, Bastard Operator From Hell. A system administrator with absolutely no tolerance for {luser}s. "You say you need more filespace? <massive-global-delete> Seems to me you have plenty left..." Many BOFHs (and others who would be BOFHs if they could get away with it) hang out in the newsgroup alt.sysadmin.recovery, although there has also been created a top-level newsgroup hierarchy (bofh.*) of their own. Several people have written stories about BOFHs. The set usually considered canonical is by Simon Travaglia and may be found at the Bastard Home Page (http://bofh.ntk.net/Bastard.html). BOFHs and BOFH wannabes hang out on {scary devil monastery} and wield {LART}s. From The Free On-line Dictionary of Computing (13 Mar 01) [foldoc]: BOFH {Bastard Operator From Hell} |
Moelluk he, dat DOS-achtige OS
Verwijderd
Bastard Operator from Hell.Op zaterdag 23 maart 2002 01:22 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Mag je mij alleen even NOFI uitleggen
Gelukkig zijn we in de meerderheidOp zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef Jotti het volgende:
Als jelske agressief wordt, dan euh... dan euh... naja, dan binden we em vast en zetten we bier voor z'n neus ofzo... we verzinnen wel wat
Jij bent stom. No flame intended...Op zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef balou het volgende:
Verwijderd
NO Flame IntendedOp zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef balou het volgende:
[..]
Bastard Operator from Hell.
Verwijderd
Hmmzz, sounds goodOp zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef Jotti het volgende:
Als jelske agressief wordt, dan euh... dan euh... naja, dan binden we em vast en zetten we bier voor z'n neus ofzo... we verzinnen wel wat
Verwijderd
met een lek rietje in z'n mond zodat ie keihard moet zuigen en dan nog geen bier binnen krijgtOp zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef Jotti het volgende:
Verwijderd
Ach, als een aap het kan kan ik het vast ook wel...Op zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef deadinspace het volgende:
[..]
code:
1 -blaat-
Moelluk he, dat DOS-achtige OS
Check mijn subtitle
Wat ik ook altijd tegen iedereen zeg: never tell me your username.Op zaterdag 23 maart 2002 01:24 schreef balou het volgende:
[..]
Bastard Operator from Hell.
Dan krijgtie telkens alleen maar schuim binnenOp zaterdag 23 maart 2002 01:26 schreef Felix het volgende:
met een lek rietje in z'n mond zodat ie keihard moet zuigen en dan nog geen bier binnen krijgt
Verwijderd
BHGAFHOp zaterdag 23 maart 2002 01:27 schreef Jotti het volgende:
[..]
Wat ik ook altijd tegen iedereen zeg: never tell me your username.
Verwijderd
Hmzz, ideeen worden steeds minderOp zaterdag 23 maart 2002 01:26 schreef Felix het volgende:
[..]
met een lek rietje in z'n mond zodat ie keihard moet zuigen en dan nog geen bier binnen krijgt

Dan ga ik wel met de auto
Iemand gaat hier @rechten missen in een irc-kanaalOp zaterdag 23 maart 2002 01:27 schreef beelzebubu het volgende:
Check mijn subtitle
Owja, als je niet weet wat BOFH betekent, dan ken je dit ook niet waarschijnlijk...Op zaterdag 23 maart 2002 01:22 schreef beelzebubu het volgende:
==== Waarschuwing! Gevaar voor maandenlange tijdverspilling ====
Verwijderd
[dingesmode]Op zaterdag 23 maart 2002 01:33 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Owja, als je niet weet wat BOFH betekent, dan ken je dit ook niet waarschijnlijk...
WOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaaf. Maar eerst ga ik nu op bed
[/dingesmode]
volgens mij stonden er net meer streepjesOp zaterdag 23 maart 2002 01:33 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Owja, als je niet weet wat BOFH betekent, dan ken je dit ook niet waarschijnlijk...
Verwijderd
And it ain't meOp zaterdag 23 maart 2002 01:31 schreef nelske het volgende:
Iemand gaat hier @rechten missen in een irc-kanaal
SLAPEN JIJ!Op zaterdag 23 maart 2002 01:37 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
[dingesmode]
WOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaaf. Maar eerst ga ik nu op bed
[/dingesmode]
Verwijderd
Moet jij niet een regel toevoegen aan je sigOp zaterdag 23 maart 2002 01:37 schreef dinges het volgende:
[..]
SLAPEN JIJ!
mwah...Op zaterdag 23 maart 2002 01:39 schreef nelske het volgende:
[..]
Moet jij niet een regel toevoegen aan je sig![]()
kan ik doen
[edit]
beter?
Verwijderd
WeheheOp zaterdag 23 maart 2002 01:40 schreef dinges het volgende:
[..]
mwah...
kan ik doen
[edit]
beter?
okOp zaterdag 23 maart 2002 01:42 schreef nelske het volgende:
[..]
Weheheis goed zo
Ja, maar mijn moeder klaagde en wilde een aantal streepjes terug...Op zaterdag 23 maart 2002 01:37 schreef dinges het volgende:
volgens mij stonden er net meer streepjes
we gaan hier te veel offtopicOp zaterdag 23 maart 2002 01:52 schreef deadinspace het volgende:
Coooooooooooooompletely offtopic: wrom geeft mijn usericon een 404 als ik hem als .jpeg upload maar werkt hij gewoon als ik hem als .jpg upload?
ik stel een slotje voor
Verwijderd
offtopicOp zaterdag 23 maart 2002 01:52 schreef deadinspace het volgende:
Coooooooooooooompletely offtopic: wrom geeft mijn usericon een 404 als ik hem als .jpeg upload maar werkt hij gewoon als ik hem als .jpg upload?
Mjah, zal wel aan topix liggen denk ik zo
Och gossie, maar jongetje tochOp zaterdag 23 maart 2002 01:50 schreef dinges het volgende:
<----
Op zaterdag 23 maart 2002 01:54 schreef nelske het volgende:
Och gossie, maar jongetje toch![]()
* dinges schopt jelske
Verwijderd
/me zet in op beelzebubuOp zaterdag 23 maart 2002 01:55 schreef dinges het volgende:
[..]
* dinges schopt jelske
Nah, lousy 8.3 vererende softwareOp zaterdag 23 maart 2002 01:54 schreef nelske het volgende:
Mjah, zal wel aan topix liggen denk ik zo
Op zaterdag 23 maart 2002 01:56 schreef nelske het volgende:
[..]
* dinges zet in op beelzebubu
als ik morgen toch nog mag ga ik je echt schoppen
OE YEAH!Op zaterdag 23 maart 2002 01:57 schreef Jotti het volgende:
* dinges schopt jinges terug
GA DOOR!
Vertel maar niet aan je mammie dat je gaat vechten! Anders mag je helemaal niet!Op zaterdag 23 maart 2002 01:56 schreef dinges het volgende:
Hmm, 23 jaar vs 16 jaar... Ik weet wel op wie ik mijn geld zet
* dinges houdt zich inOp zaterdag 23 maart 2002 01:58 schreef deadinspace het volgende:
Vertel maar niet aan je mammie dat je gaat vechten! Anders mag je helemaal niet!
[quote
[/quote]
de persoon die het minst dronken is?
Verwijderd
Ze zeggen dat je na je 18e af begint te takelenOp zaterdag 23 maart 2002 01:58 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Vertel maar niet aan je mammie dat je gaat vechten! Anders mag je helemaal niet!
Wat ga je doen? stampvoeten? Dat mag niet van mijn mammie hoor. Ben zelfs eens onder de koude douche gezet daarvoor.Op zaterdag 23 maart 2002 01:56 schreef dinges het volgende:
[..]
Maaruh /me is best wel lang enzo
met zo'n vreetpatroon heb je ook een aardige bek nodig natuurlijk
Oe! Vandaar die grijze haar in mijn kam vanochtend!Op zaterdag 23 maart 2002 02:01 schreef nelske het volgende:
Ze zeggen dat je na je 18e af begint te takelen
* dinges ook hoor!Op zaterdag 23 maart 2002 02:01 schreef nelske het volgende:
Maaruh * dinges is best wel lang enzo![]()

Verwijderd
Dat is zo'n teken jaOp zaterdag 23 maart 2002 02:04 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Oe! Vandaar die grijze haar in mijn kam vanochtend!
Hmzz, dat is niet veel kleiner nee

Maaruh, jij hebt vast geen bierbuikje
Heej! Das nie eerlijk! Das langer dan ik!
Naja, ik ben lekker toch knapper en sterker en slimmer enzo...
niet dat ik weetOp zaterdag 23 maart 2002 02:15 schreef nelske het volgende:
Hmzz, dat is niet veel kleiner nee
Maaruh, jij hebt vast geen bierbuikje
jij wel dan?
SPECS!
PICS!
Verwijderd
GoT pics zullen pas vanaf morgen te vinden zijn gok ik zo, aangezien ik geen digicam/scanner of wat dan ook hebOp zaterdag 23 maart 2002 02:16 schreef dinges het volgende:
[..]
niet dat ik weet
jij wel dan?
SPECS!
PICS!
Mjah, buikje valt ook nog redelijk mee hoor
Of nee... dat was spiegel kijken

Op zaterdag 23 maart 2002 02:17 schreef nelske het volgende:
[..]
GoT pics zullen pas vanaf morgen te vinden zijn gok ik zo, aangezien ik geen digicam/scanner of wat dan ook heb
Mjah, buikje valt ook nog redelijk mee hoor
irritant he die stalkers?
Verwijderd
Heb je er last van danOp zaterdag 23 maart 2002 02:18 schreef dinges het volgende:
[..]
offtopic:
irritant he die stalkers?
Waarom mag ik nou nooit raden van andere mensen
Hmm, ik heb ook geen digicam, maar ik kan wel om onze Trust USB scanner (tm) gaan liggenOp zaterdag 23 maart 2002 02:17 schreef nelske het volgende:
GoT pics zullen pas vanaf morgen te vinden zijn gok ik zo, aangezien ik geen digicam/scanner of wat dan ook heb
niet dat ik weetOp zaterdag 23 maart 2002 02:20 schreef nelske het volgende:
Heb je er last van dan![]()
zeg ik dat dan?
omdat je mod/dom bent...Waarom mag ik nou nooit raden van andere mensen![]()
Verwijderd
/me kan goed tussen de regels doorlezenOp zaterdag 23 maart 2002 02:22 schreef dinges het volgende:
[..]
niet dat ik weet
zeg ik dat dan?
Eeeh, we waren jou aan het pesten.omdat je mod bent...
blaat blaat blaat blaatOp zaterdag 23 maart 2002 02:24 schreef nelske het volgende:
* dinges kan goed tussen de regels doorlezen
dit is tussen de regels
blaat blaat blaat blaat
READ THAT, B*TCH!
iddEeeh, we waren jou aan het pesten.![]()
Verwijderd
Zet die telefoon dan maar zachtOp zaterdag 23 maart 2002 02:31 schreef dinges het volgende:
ik ga nu maar eens soort van slapen ofzo
het is de bedoeling dat ik om 8:00 actief op de baan sta te tennissen
dus toch nog ff 5 uur slapen enzo
vaarwel!
Welterusten (of niet
geluid staat uitOp zaterdag 23 maart 2002 02:33 schreef nelske het volgende:
[..]
Zet die telefoon dan maar zacht![]()
Welterusten (of niet)
al een hele tijd trouwens
That's the spirit!Op zaterdag 23 maart 2002 02:33 schreef Jotti het volgende:
8 uur? over 8 uur lig ik nog te ronken! Vroeg opstaan kan doordeweeks wel
Jij om 3, 4 en 5 uur, dan ga ik alvast slapen en doe 6 en 7 uur, ok?Op zaterdag 23 maart 2002 02:33 schreef nelske het volgende:
Zet die telefoon dan maar zacht![]()
Welterusten (of niet)
Verwijderd
Mjah, ik heb me helemaal arm ge-smstOp zaterdag 23 maart 2002 02:34 schreef dinges het volgende:
[..]
geluid staat uit
al een hele tijd trouwens

Zo'n manneke kan ik in mijn eentje nog wel aan hoorOp zaterdag 23 maart 2002 02:36 schreef deadinspace het volgende:
[..]
That's the spirit!
[..]
Jij om 3, 4 en 5 uur, dan ga ik alvast slapen en doe 6 en 7 uur, ok?
Shuddup! Het ging net zo goedOp zaterdag 23 maart 2002 02:49 schreef blaataaps het volgende:
Is iedereen hier soms techposts aan het scoren of lijkt dat maar zo? : )
Verwijderd
Dat lijkt maar zoOp zaterdag 23 maart 2002 02:49 schreef blaataaps het volgende:
Is iedereen hier soms techposts aan het scoren of lijkt dat maar zo? : )
Ik denk niet dat de mensen die hier posten, techposts _hoeven_ te sparen
Verwijderd
Verwijderd
Aldus de meneer met de meeste NOS-posts op zijn naam na mijOp zaterdag 23 maart 2002 02:58 schreef janjanjansen het volgende:
Het lijkt wel een IRC kanaalEn ik moet ook maar eens wat aan mijn techposts doen, anders kom ik nooit in de HK

Verwijderd
Is dat nou handig zo'n sleutelhanger met geluid ? Lijkt me wat lastig in je broekzak te stoppen (of ben je heeeeel erg breed ?)Op zaterdag 23 maart 2002 02:14 schreef Jotti het volgende:
Ja maar ja maar... ja maar ja maar ja maar... mijn sleutelhanger is lekker kooler! Zo!
[afbeelding]
Verwijderd
Roep dat nou niet te hardOp zaterdag 23 maart 2002 03:11 schreef janjanjansen het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ambtenaren hebben te veel vrije tijd
Hmzz, ik zal eens kijken of ik het top100 lijstje van enkele weken geleden van NOS op kan duikelen qua posters.
JOH! : )Op zaterdag 23 maart 2002 02:54 schreef nelske het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo
Ik denk niet dat de mensen die hier posten, techposts _hoeven_ te sparen
*hap*
(stiekum weer een techpost erbij.., nu maar hopen dat niemand het merkt)