hoi, me moeder vroeg aan mij of ik voor haar ff een mailaccount in wou stellen op haar pc.
nou ik denk van ff snel zonnet acconutje aan vragen en instellen 3 min werk..
nee dus
om de een of andere reden reageert de smtp server van zonnet niet. hij maakt wel verbinding maar dan reageert hij niet. Ik heb de timeout al groter gezet maar hij reageert ook niet.
popserver: pop3.zonnet.nk
smtp: smtp.zonnet.nl
mailadres ingesteld: <goedeusername>@zonnet.nl
voor de zekerheid de dns van zonnet ook gebruikt maar nog steeds kijr ik geen andwoord
ik krijg dit:
mail ophalen van pop3.zonnet.nl gaat trouwens wel goed.
weet er anders iemn ff een server met een open relay die ik tijdelijk ff kan gebruiken?
nou ik denk van ff snel zonnet acconutje aan vragen en instellen 3 min werk..
nee dus
om de een of andere reden reageert de smtp server van zonnet niet. hij maakt wel verbinding maar dan reageert hij niet. Ik heb de timeout al groter gezet maar hij reageert ook niet.
popserver: pop3.zonnet.nk
smtp: smtp.zonnet.nl
mailadres ingesteld: <goedeusername>@zonnet.nl
voor de zekerheid de dns van zonnet ook gebruikt maar nog steeds kijr ik geen andwoord
ik krijg dit:
code:
1
2
3
4
| De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: '>usernaam>@zonnet.nl', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F |
mail ophalen van pop3.zonnet.nl gaat trouwens wel goed.
weet er anders iemn ff een server met een open relay die ik tijdelijk ff kan gebruiken?