fat16 --> fat32

Pagina: 1
Acties:

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:40

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Topicstarter
Ik wou mijn schijf converteren naar FAT32 maar dat wou niet omdat er badsectors op de schijf staan :-( Ik heb het geprobeerd met het conversieprogramma van Windows. Kan het met een ander programma wel? Ook zonder risico's?

Hoeveel schiet ik er eigenlijk mee op? :-)

Verwijderd

Het conversieprogje van Windows zuigt aan alle kanten. Met PartitionMagic zal ie het echter probleemloos doen.

Verwijderd

Heb je last van bad sectors of lost clusters ? (wil nog wel eens verwarring over ontstaan) Voor partitiewerkzaamheden is mijn favoriet PowerQuest PartitionMagic.

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:40

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Topicstarter
ik heb last van badsectors... jammer genoeg, maar ach, ik heb de HD toch voor niets! :p

Ik vroeg me eigenlijk later ook nog af of ik de conversie kan doen terwijl de data op mijn schijf blijft staan. Kan ik bijvoorbeeld mijn C converteren en blijft dan alles er op staan??? Misschien domme vraag maar ik weet het eingelijk niet zeker... :?

Verwijderd

Zoals gezegd....PartitionMagic van PowerQuest kan converteren met ( normaalgesproken) behoud van data.
Maar een backupje van je belangrijkste gegevens kan nooit kwaad ;)

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

draai eerst norton disk-doctor ervover, dan kun je veilig gaan converteren met partition magic 7

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1