Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Wat is niet werken, iets duidelijker omschrijven aub.
Resolutie ?
Geen beeld ?
Loopt ie vast ?
etc.
Resolutie ?
Geen beeld ?
Loopt ie vast ?
etc.
De drivers van Nvidia zijn vaak beter dan die van de fabrikant...
Verwijderd
My wordsOp maandag 31 december 2001 12:06 schreef Tefflar het volgende:
De drivers van Nvidia zijn vaak beter dan die van de fabrikant...
Ik draai op windows 98. Ik heb zowel de nieuwste drivers van nvidia zelf geprob. , de drivers die meegeleverd worden en de nieuwste drivers van asus zelf. Ik heb het op alle resoluties geprob. en ik heb opengl setup bij opengl.com geprob. En hij geeft dus aan dat de kaart dus niet door openGL ondersteunt wordt.
Dit KAN ook door een geinstalleerde wallhack komen...
Heb je Half-Life/CS als eens helemaal weggegooid en opnieuw geinstalleerd?
Als hij zijn windhoos al een keer verwijderd heeft llijkt me dat van wel, en hij gaat hier natuurlijk toegeven dat ie een wallhack gfebruikt.Op woensdag 09 januari 2002 14:02 schreef Tefflar het volgende:
Dit KAN ook door een geinstalleerde wallhack komen...
Als hij gewoon zijn Half-Life/CS map bewaard heeft kan hij nog steeds zijn wallhack hebben... Er zijn wallhacks die dus alleen in je Half-Life dir staan, niet in je Windows systeem bestanden...
FF ter info: Ik ben een rcon admin op de Dutch Innovaders server (194.151.52.3:27015) waar ik wel eens cheats heb gedraaid om PunkBuster en TSC te testen. Vandaar dat ik wat van cheats weet...
Ik en onze hele clan zijn uitdrukkelijk ANTI cheat. We hebben al bijna 300 cheaters gepakt (En gepost met wonid)
Kijk maar eens op www.young-gods.com
FF ter info: Ik ben een rcon admin op de Dutch Innovaders server (194.151.52.3:27015) waar ik wel eens cheats heb gedraaid om PunkBuster en TSC te testen. Vandaar dat ik wat van cheats weet...
Ik en onze hele clan zijn uitdrukkelijk ANTI cheat. We hebben al bijna 300 cheaters gepakt (En gepost met wonid)
Kijk maar eens op www.young-gods.com
Same here with the cheaters. Sinds dat wij CS Guard draaien op onze server hebben we minder tot geen last van cheaters.
Maar ff terug naar topic.
Wat ik zou doen:
- Gooi Half-life weg [ALLES], uninstall is best (is registery ook weg enzo).
- Gooi je Nvidea driver weg, reboot, instaleer nieuwste van Nvidea zelf (laat standaard config ff staan).
- Instaleer Hl + CS en dan moet ie werken.
Doet ie het dan niet: dan is je windows gaar of zo. Lijkt me sterk dat het een Hardware probleem is.
Maar ff terug naar topic.
Wat ik zou doen:
- Gooi Half-life weg [ALLES], uninstall is best (is registery ook weg enzo).
- Gooi je Nvidea driver weg, reboot, instaleer nieuwste van Nvidea zelf (laat standaard config ff staan).
- Instaleer Hl + CS en dan moet ie werken.
Doet ie het dan niet: dan is je windows gaar of zo. Lijkt me sterk dat het een Hardware probleem is.
idd die nieuwe 23.11 zijn hier zo instabiel als de nete. DE 21.83 werken hier perfect, met cs, met openglOp woensdag 09 januari 2002 15:23 schreef KnetterGek het volgende:
probeer eens oudere drivers ipv nieuwere. die detonators zijn af en toe ook rammelig...
Heb dat ook met bepaalde drivers voor m'n video-kaartje
Dan herkend HL openGL niet
[Offtopic] Cheaten is voor losers. Als ge er niets van kunt,oefen dan wat offline of zo.
Dan herkend HL openGL niet
[Offtopic] Cheaten is voor losers. Als ge er niets van kunt,oefen dan wat offline of zo.
Ik heb hem weer aan de praat. Ik heb Counter-strike van iemand anders zijn schijf gekopieerd naar de mijne tijdens een lan. Dan hoef ik niet alle updates te draaien (ja ik ben LUI) Hij heeft inderdaad een wallhack gebruikt. Ik heb dus gewoon de opengl32.dll uit windows/systems gepakt deze in sierra/halfife gekopieerd. En sindsdien werkt mijn opengl perfect. Bedankt voor al jullie reacties.
Deze kan op slot.
Deze kan op slot.
hehe ik kan niet op direct 3d ofzo draaien, ik kan aleen maar op opengl 
ik kan wel op dat andere, maar dan kom ik niet over de 20 frames, en das me te langzaam
ik kan wel op dat andere, maar dan kom ik niet over de 20 frames, en das me te langzaam
Je zegt dat je Windows opnieuw hebt geinstalleerd?
Daarbij moet je ook HL + Counterstrike opnieuw installeren, toch?
Daarbij moet je ook HL + Counterstrike opnieuw installeren, toch?
Je hebt Counterstrike van iemand anders zijn PC gehaald? De map counterstrike of de full install?Ik heb hem weer aan de praat. Ik heb Counter-strike van iemand anders zijn schijf gekopieerd naar de mijne tijdens een lan. Dan hoef ik niet alle updates te draaien (ja ik ben LUI) Hij heeft inderdaad een wallhack gebruikt.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Toch leuk om weer gelijk te krijgen...Ik heb Counter-Strike van iemand anders zijn schijf gekopieerd naar de mijne tijdens een lan. Dan hoef ik niet alle updates te draaien (ja ik ben LUI) Hij heeft inderdaad een wallhack gebruikt.
Pagina: 1