"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Sorry, Ronaz, maar een reaktie volgens het boekje is het niet.
Dat jij dat onderwerp met die aardappelen wel geloofwaardig vond , is voor ons overige tweakers niet interessant. (-1 overbodig)
Ten tweede is er(ik meen door Femme) duidelijk gezegd, dat er niet over spelvoutjes
gezeurd moet worden.
Tja en ga je dat dan toch doen, dan ben je misschien wel een .....
Maar misshien heb ik het wel fout natuurlijk.
Dat jij dat onderwerp met die aardappelen wel geloofwaardig vond , is voor ons overige tweakers niet interessant. (-1 overbodig)
Ten tweede is er(ik meen door Femme) duidelijk gezegd, dat er niet over spelvoutjes
Tja en ga je dat dan toch doen, dan ben je misschien wel een .....
Maar misshien heb ik het wel fout natuurlijk.
De definitie van een troll is hier een paar postings geleden te lezen...
-1 overbodig was dan toch meer op zijn plaats geweest!
En wat dat zeuren over spelfoutjes betreft: ik vind dat dat moet kunnen, we zitten hier (bijna) allemaal in nederland en we hebben (bijna) allemaal een behoorlijke opleiding gehad, mag dat dan niet blijken uit de kwaliteit van de nieuwspostings, in de reacties kan ik me nog voorstellen dat er een spelfoutje voorkomt.
Een journalist van een krant wordt er ook genadeloos op beoordeeld wanneer hij/zij weer een spelvoudt maakt.
Daarbij komt het maar zelden voor dat ik op een spelfout reageer, maar kristalen in plaats van kristallen ging me toch iets te ver.
Ik begrijp je redenatie wel om mijn posting op -1 te zetten, maar -1 Troll is hier igg op zijn plaats.
-1 overbodig was dan toch meer op zijn plaats geweest!
En wat dat zeuren over spelfoutjes betreft: ik vind dat dat moet kunnen, we zitten hier (bijna) allemaal in nederland en we hebben (bijna) allemaal een behoorlijke opleiding gehad, mag dat dan niet blijken uit de kwaliteit van de nieuwspostings, in de reacties kan ik me nog voorstellen dat er een spelfoutje voorkomt.
Een journalist van een krant wordt er ook genadeloos op beoordeeld wanneer hij/zij weer een spelvoudt maakt.
Daarbij komt het maar zelden voor dat ik op een spelfout reageer, maar kristalen in plaats van kristallen ging me toch iets te ver.
Ik begrijp je redenatie wel om mijn posting op -1 te zetten, maar -1 Troll is hier igg op zijn plaats.
Even voor de goede orde Ronaz,
ik heb hem niet op die beoordeling -1 Troll gezet. Ik had waarschijnlijk die -1 overbodig gegeven. Troll vind ik idd randje.
ik heb hem niet op die beoordeling -1 Troll gezet. Ik had waarschijnlijk die -1 overbodig gegeven. Troll vind ik idd randje.
okidoki....overbodig vind ik idd terecht.
iemand anders had hem op troll gezet
sorry.....
no hard feelings
iemand anders had hem op troll gezet
sorry.....
no hard feelings
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=153872
nu is het weer een first post? het is niet eens de eerste.....
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
nu is het weer een first post? het is niet eens de eerste.....
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Pagina: 1