XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
en eventueel die videokaart, een Radeon 8500
verder denk ik dat je geld teveel hebt
Waar ga je deze bak eigenlijk het meeste voor gebruiken?
kun je dual-screenen.
dat is zijn geld echt waard. sjonge. ben ik blij dat ik dat heb!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
ff een vraagje, wat wil je voor die celly, mobo en geheugen hebben?? Ben misschien wel geinteresseerd!Op zondag 30 december 2001 19:53 schreef funkflex het volgende:
Ik heb ook nog es gloednieuw voor me liggen , is allemaal verkeerd aangekocht(weekje geleden)
CElly 900 (boxed)
128mb sd
Chaintech mobo
geen id wat ik ermee moet, Ik wil alleen ff mijn eigen systeem upgraden maar wat
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik zou met de losse onderdelen een nieuw pc'tje bouwen en daar die 17" op zetten en voor het huidige systeem een 19" kopen // stom idee maar verkoop alles en neem gewoon een compleet nieuw set //
psiesOp zondag 30 december 2001 23:58 schreef Pollewob het volgende:
Zn geluidskaart upgraden is echt nutteloos imo
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Maar wat wil je met die pc gaan doen dan?Op maandag 31 december 2001 00:10 schreef funkflex het volgende:
[..]
psies
en/of geld sparen voor een echte upgrade over een tijdje, dit is nutteloos
Of als je geld teveel hebt koop een goede tv capture kaart ofzo een raid kaartje en zet je schijven in raid 0, of nog zo'n schijf en zet hem in raid 0+1
net zo nutteloos als er een andere cpu of videokaart inzetten IMO.Op maandag 31 december 2001 00:10 schreef funkflex het volgende:
[..]
psies
vind ik eiglijk ook , ik draai alle spellen vet soepel op 1024 das meer dan genoeg vind ik zelf dus mijn trouwe V7700 mag blijvenOp maandag 31 december 2001 08:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
net zo nutteloos als er een andere cpu of videokaart inzetten IMO.
maar toch wil ik upgraden
Nix te upgraden en laat die guldens van jou overzetten in €'s en dan kijk je wat uit je doppen tot je eens iets interessants ziet voor je pc
Waarom je geld opdoen aan upgrades die eigenlijk kwa snelheids winst niet zo spectaculair zijn en die je zeker voorlopig niet nodig hebt ?
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
Quote:
Man zeg wat loop je hier te zeveren
Nix te upgraden en laat die guldens van jou overzetten in €'s en dan kijk je wat uit je doppen tot je eens iets interessants ziet voor je pc
Waarom je geld opdoen aan upgrades die eigenlijk kwa snelheids winst niet zo spectaculair zijn en die je zeker voorlopig niet nodig hebt ?
dan mis ik het hier zeker...
ik had een amd 1 ghz met 256 geheugen... heb een upgrade gedaan die me 259 euro heeft gekost en nu heb ik een athlon xp 2400+, 512 geheugen, mooie kast, stille koeling en een mooi snel mobotje
dus als je naar me vorige specs kijkt vind ik dit persoonlijke wel een spectaculaire stijging van de snelheid....
greetz
Dit topic is gesloten.
![]()