Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

meeting?

Pagina: 1
Acties:

• BiOCHiP908
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2003

BiOCHiP908

Hmmmzzz? Jaja....

Topicstarter
Hallo daar,

ik weet nog dat ik ooit aktief was in de MOO/MUD scene (voornamelijk NowMOO en Utopia, als dat je wat zegt), en daar hadden we af en toe meetings van, als in: alle nerds die we online kennen komen bij elkaar om elkaar eens te ontmoeten en dat werkt meestal wel.

DUS: misschien moet zoiets ook eens met de aktieve t.net moderators gebeuren?

ofzo.

"I'll rip the eyes out of your head and piss at your dead skull!" - Jack Nicholson
"Grappig... luie mensen schreeuwen altijd RTFM naar andere luie mensen :)" - Vlasbaard

Verwijderd

Wel een koel idee... waar zou die meeting moeten komen? Ik stem voor Groningen ;)

Verwijderd

Ik stem voor Arnhem :P

Ik denk zeker dat je het niet in Groningen moet doen, moet wel een beetje centraal zijn.

• BiOCHiP908
  • Laatst online: 26-11-2003

BiOCHiP908

Hmmmzzz? Jaja....

Topicstarter
Ik stem voor amsterdam :)

"I'll rip the eyes out of your head and piss at your dead skull!" - Jack Nicholson
"Grappig... luie mensen schreeuwen altijd RTFM naar andere luie mensen :)" - Vlasbaard

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
beter id ;centraal natuurlijk--> we hebbe hiero in renswoude (UT) momenteel 1ha. vrij, dusse...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een soortgelijk idee kunnen jullie vinden in het Dutch Power Cows forum...

Een meeting moet zoiezo centraal plaatsvinden.. dus in het midden van het land ergens... Utrecht.. Amsterdam of Arnhem zou ook nog kunnen... Groningen is out of the question... onbereikbaar ver weg voor 95% van alle tweakers.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Was er niet pas WAN? ;)

Verwijderd

Inderdaad.. WAN... en eh... actieve moderators.. met het nieuwe systeem is dat erg veel... dus adt schiet ook niet op...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03

Exterazzo

Qeasy

Een meeting, doe dan in Utrecht ofzow, is niet ver weg.
Maar Tilburg is wel het handigste denk ik :)

Audentia

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

toch is eigenlijk Utrecht het handigste...

dat ligt op het kruispunt van een aantal grote snelwegen, en zo'n beetje alles aan trein komt er langs...

dus da lijkt me toch een handiger oplossing.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• weird0
  • Laatst online: 18-11 00:27

weird0

The Luck is Dying

en die meeting waar zou je die willen houden STEL het is in utrecht... ik denk dat we moeilijk met ze allen een terrasje kunnen pikken want ik neem aan dat het behoorlijk wat man zullen zijn

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Ik denk dat het al heel wat werk zou zijn om de Adjes bij elkaar te scharrelen... Er zal altijd wel iemand van ons iets te doen hebben.
Pagina: 1