Toon posts:

Medion 9901 ver. 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de HCC heb ik een medion 9901 ver. 1 moederbord gekocht. Ik heb deze zojuist geïnstalleerd en volgens mij juist. Het was een hoop giswerk, omdat er een heel summier handleiding bij zat. Daarom is mijn vraag, heeft iemand hier misschien een handleiding van of kan mij helpen met het volgende probleem:
Ik heb het compleet geïnstalleerd, wil 'm starten, maar ik krijg geen beeld of ook geen aanwijzing dat er wat aan de hand is. Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben, maar kan iemand me aub helpen, ik ben op het moment radeloos.

alvast bedankt en vrolijke groet,

Bonahead

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

dat is als het goed is een gerelabelde MSI W6190ZXM7, dus check www.msi.com.tw

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry niet kunnen vinden... heb je een andere optie, misschien?

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

heb je misschien ook wat info over het mobo omdat ik her en der leest dat het om dit MSI bord gaat, maar wat voor CPU zit er op etc.

btw: mogelijk is je probleem de CMOS reset jumper die nog op de reset stand staat?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
De cmos jumper heb ik al gewijzigd en daar had ik net een stukje handleiding van. De cpu die ik erin heb gezet is een pentium 3- slot 1 -intel 450 mhz, maarja die hoort dus niet bij het moederbord, oorspronkelijk. Voor de rest zie ik in het serienummer de 6190 wel terugkomen, de gehele serienummer luidt: m6190v9911474390, kan ik hiermee misschien zoeken?

Verwijderd

Misschien vind je hier wat : http://www.medion.de :) suc6 !!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

overal lees ik dat het bord toch echt een msi 6190 is, check dit topic eens, er zijn meer mensen die dit ding gekocht hebben:

[topic=342993]

mogelijk vindt je daar mensen die je aan uitgebreidere handleidingen of ervaringen kunnen helpen?

Pagina: 1