[GBA] F-Zero Maximum Velocity: is het F 100 waard?

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn er hier mensen die ervaring met dit spel hebben? Het leek me wel leuk, met name de snelheid lijkt me gaaf.

Ik heb kort geleden Super Mario Advance gekocht, maar binnen een week was die alweer uitgespeeld. Dan krijg je op het eind de "Yoshi Challenge" en kun je je uren rot zoeken naar eieren... Daar heb ik dus absoluut geen zin in ;) dus leg ik het alweer aan de kant.

Maar is F-Zero Maximum Velocity wèl F 100,-- waard :? Verveelt het niet te snel enzo?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Het is MIJ geen 100 piek waard. Je kan haast niets met het spel, Alleen een beetje racen. Multiplayer lijkt me wel leuk maar als je een leuk racespel wilt met leuke multiplayer kan je beter mariokart kopen. Daar heb je ten minste nog de battle mode :9~

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Nee, Fl 99,95

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 30 december 2001 19:51 schreef BlackMage het volgende:
Het is MIJ geen 100 piek waard. Je kan haast niets met het spel, Alleen een beetje racen. Multiplayer lijkt me wel leuk maar als je een leuk racespel wilt met leuke multiplayer kan je beter mariokart kopen. Daar heb je ten minste nog de battle mode :9~
Mario Kart heb ik al. Top spel :). Multiplayer wordt het toch niet, want ik ken weinig mensen die ook een GBA hebben.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 30 december 2001 20:11 schreef Rickets het volgende:
Nee, Fl 99,95
Bedankt voor deze informatieve informatie :+.

• AtHomer
  • Niet online
Verder nog ervaringen met dit spel?

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Ik heb em..
kope? :)
Ik ben zelf niet echt race fan.. maar omdat het een erg goed spel is heb ik em toch gekocht..
Heb er vrij veel plezier aan beleefd.. auto's unlocken..
de framerate is hoog.. het ziet er strak uit maar niet zo kleurig en vrolijk als mario kart ofzo..
Als je echt veel plezier beleefd aan tijden verbreken kan je dit spel echt heeeel lang blijven spelen..het duurt trouwens ff (bij mij tenminste) voor je de controls onder de knie hebt.. het wordt ook steeds leuker naarmate je meer speelt :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 30 december 2001 21:49 schreef AtHomer het volgende:
Verder nog ervaringen met dit spel?
Ja ikke, maar ik heb het nooit echt een fijn spel gevonden.
Zoals RedruM al zegt, kan het ook komen omdat ik de controls niet onder de knie hebt gekregen. Ik heb een Developer-Unit, dus test spelletjes meestal maar een paar minuten. Lukt het onder de knie krijgen van de controls niet zo 1-2-3, dan flash ik er gelijk nieuwe games over...

20*350ZO45°

• BlackMage
Op zondag 30 december 2001 22:14 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Ja ikke, maar ik heb het nooit echt een fijn spel gevonden.
Zoals RedruM al zegt, kan het ook komen omdat ik de controls niet onder de knie hebt gekregen. Ik heb een Developer-Unit, dus test spelletjes meestal maar een paar minuten. Lukt het onder de knie krijgen van de controls niet zo 1-2-3, dan flash ik er gelijk nieuwe games over...
En zo kom je er dus niet achter of een spel leuk is...

Verwijderd

Ik heb het spel al sinds 2 maanden voor de NL GBA release (GBA + F-Zero en linkkabel geïmporteert met iemand die met mij z'n GBA importeerde)!

Ik speel het nog steeds vaak. Heb laatst WEER m'n multiplayer record verbroken (Silence track dus) met 0'56" 16. Als je niemand kent die dit spel ook wil hebben/heeft om zo te kunnen MP-en raad ik je dit spel af, aangezien je eigen records verbeteren gauw saai wordt als je voor de rest alles al verdiend hebt.

Echter met MP blijft dit spel erg boeiend door het hoge perfectie gehalte. Hiermee bedoel ik dat je elkaar continu probeert te verbeteren. Natuurlijk kan dit ook op 1 cartridge (3 'savegames' zijn mogelijk) maar als je tegelijk raced fok je elkaar op en haal je uiteindelijk veel betere tijden.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Heb het spel afgelopen zomervakantie gekocht en heb het op vakantie érg veel gespeelt... veel tracks, voertuigen, en verschillende niveaus.. vind het nog steeds een erg goed spel.. heb vandaag voor het eerst multiplayer gespeelt, en dat is nog koeler.. Vind het zeker een van de betere games released op GBA tot nu toe..

Verwijderd

Dit is inderdaad wel interessante info. Ik zit er namelijk zelf ook over te denken of ik deze game wil aanschaffen. De N64 versie vind ik iig erg goed en daarom leek de GBA versie mij ook wel leuk toe. Maar helaas nog niet gekocht. Waarschijnlijk morgen.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Houdt er wel ff rekening mee dat de N64 versie compleet anders is dan de GBA versie. De GBA versie is meer a la SNES (duh?).

Al met al een cool spel vind ik. Zoals iemand hierboven al zei: Hoe meer je het speelt, hoe leuker het wordt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Is zeker een leuk spel... ik vind 'em persoonlijk qua gameplay stukken beter dan mario kart...

• .GoO
Op maandag 31 december 2001 01:34 schreef Chris_L het volgende:
Is zeker een leuk spel... ik vind 'em persoonlijk qua gameplay stukken beter dan mario kart...
yep, ben ik het ook mee eens..

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Jullie hebben mij ook weer overgehaald om 'm effe uit de kast te trekken. Ik heb het nooit echt een supa-game gevonden, maar ga er nu dan maar eens een poosje voor zitten. Eerst nog effe langst Oma, want die was er niet met kerst, en morgen weer naar dezelfde oma voor nieuwjaar :Y) :P :+

20*350ZO45°

• AtHomer
  • Niet online
Ik ga het spel wel even halen vandaag :). De SNES versie was altijd al een van mijn favorieten en na al deze reacties ben ik ervan overtuigd dat het geen miskoop wordt :).

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb het spel al even binnen en het ziet er zeer gaaf uit. Vloeiende graphics met van die sfeervolle achtergronden :9~. De gameplay lijkt erg op die van de SNES versie.

Als je net als ik de F-Zero van de Super Nintendo leuk vond, dan is het zeker een aanrader! :)

• BlackMage
Op maandag 31 december 2001 17:21 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb het spel al even binnen en het ziet er zeer gaaf uit. Vloeiende graphics met van die sfeervolle achtergronden :9~. De gameplay lijkt erg op die van de SNES versie.

Als je net als ik de F-Zero van de Super Nintendo leuk vond, dan is het zeker een aanrader! :)
Op de supernes was ie helemaal niet leuk :( kan niet eens met zen 2en racen ja. Dat is het enige wat nog leuk is...

• .GoO
Op maandag 31 december 2001 17:40 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Op de supernes was ie helemaal niet leuk :( kan niet eens met zen 2en racen ja. Dat is het enige wat nog leuk is...
linken in f-zero roels!
Pagina: 1