Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

*WAT* is nu eigenlijk de modpoints berekening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
See topic.

Het is het gesprek wat hier het meest gevoerd wordt: "mijn modpoints zijn om onverklaarbare reden ineens met 50 toegenomen, of met 100 afgenomen" (oid.)

Ik had gisteravond ineens weer _6_ keiharde modpoints. Ik dacht... die bewaar ik maar voor het geval ik op +2 wil posten. Maar wie schetst mijn verbazing vanochtend: 0! :) en dat terwijl ik niets had gemoderate met die 6 modfoepies.

Erg weird. :) Want nu kan ik niet op +2 posten, omdat ik geen modpoints heb. (ik begrijp echter niet waarom, ik heb toch wel wat tweakotinefoepies en de rest is niet echt schamel te noemen).

Toch een bug ergens?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ten eerste haal je mod- en karmapunten door elkaar. Met karmapunten kun je je eigen posts op een hoger niveau tillen.
Modpunten zie je in een thread boven de reacties. Karmapunten zie je als je zelf een reactie plaatst in het schermpje waarin je je reactie typt. Is dus niet je karma uit je profile.

Ten tweede: misschien dat ik dadelijk meer zin heb om nog wat meer info te zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Irrelevant: nou ik haal niks door elkaar, ik zie nu dat het inderdaad zo is dat ik nu wel op verschillende niveaus kan posten (dit was NIET zo een week na invoering) bij 0 modpoints.

Dit is dus veranderd en ik wist dit niet. Mijn dank!

O.