Toon posts:

Internetten in Dordrecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga over een paar maanden verhuizen naar dordrecht(sterrenburg) en kan dus kiezen tussen kabel(chello) of MXStream.
Ik vraag me dus af wat ik dan het beste kan nemen. :?
Ervaringen zijn van harte welkom.
Laat eens wat horen.
MZZLS

Verwijderd

Het is allebei niets denk ik.

Hoeveel computerervaring heb je? Veel, dan zou ik Chello nemen en nooit de helpdesk bellen :)

Maar ik zou ook even nadenken wat je wil, Chello is sneller maar onstabieler bijvoorbeeld. En geen vast IP, geen constante snelheid, etc. Dus gooi even wat meer info neer :)

Verwijderd

Topicstarter
oke.....
Ik ben een (vind ik zelf) zeer ervaren gebruiker.
Ik ben op zoek naar een goede snelle verbinding, vooral downloads, weinig online gaming, liefst geen datalimiet.
Zijn er veel problemen met chello?
Wat is de gemiddelde snelheid?

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 18:51 schreef thaduck het volgende:
Het is allebei niets denk ik.

Hoeveel computerervaring heb je? Veel, dan zou ik Chello nemen en nooit de helpdesk bellen :)

Maar ik zou ook even nadenken wat je wil, Chello is sneller maar onstabieler bijvoorbeeld. En geen vast IP, geen constante snelheid, etc. Dus gooi even wat meer info neer :)
ligt er ook aan welke regio enz.. hoeveel mensen in je straat chello hebben enz enz.. je verbinding is zwaar afhankelijk van omgeving.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik woon in Zwijndrecht (naast Dordt) en Chello is hier zeer snel, bij een snelle server dl ik altijd met 180Kb/s. Verder is het nooit down en je hebt geen datalimiet. Ik zou gewoon lekker Chello nemen!!

Btw vrienden van me in Dordt hebben ook Chello, en bij hun is het ook gewoon snel :)

Verwijderd

www.cistron.nl, kan in dordrecht :). Ik weet niet of 't overal kan maar moet je maar ff de postcode check doen.

Cistron Maxx.... :9~

Ik woon trouwens in Papendrecht en de laatste tijd zuigt chello behoorlijk..

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Op maandag 31 december 2001 09:48 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Btw vrienden van me in Dordt hebben ook Chello, en bij hun is het ook gewoon snel :)
Jupz... ik heb Chello, SterrenburgIII en het werkt als een tierelier. Niemand die ik ken en chello heeft, heeft problemen met deze ISP.

Verwijderd

Chello:
1500 kbit down,
128 kbit up.

MXStream:
512 kbit down,
64 kbit up.

MXStream Fast:
1024 kbit down,
256 kbit up.

Keuze lijkt me duidelijk, Chello :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:12
Dan moet je wel veel geluk hebben want als er veel mensen met kabel zijn kan Chello echt supertraag zijn, 's avonds isdn snelheid en heel veel packetloss.
Pagina: 1