Toon posts:

[CM] Toolbox + plugadapter vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben om 15:00 begonnen en ben op cosmetica na bijna klaar. Bracket voor HD en DVD heb ik van voedingbehuizing gemaakt. Om de kaarten niet te laten wiebelen heb ik ze vastgemaakt aan een metalen plaatje waarmee DELL haar moederborden bevestigd.

Vriendin is op vakantie met de camera dus dan maar brakke webcam pics. Volgende week is ze terug en is de MOD zeker helemaal finished, dan volgen echte pics.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/closed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Jamez_Joint/open.jpg

Weet iemand waar ik een adapter kan kopen om al die kabels door te lussen? Voor die mini laptops heb je van die halve dockingstations, zoiets bedoel ik. Anders moet ik van die kleine verloopkabels gaan kopen / maken en dan is het nog maar de vraag of ik die kan vinden zo kort. Als jullie hier antwoord op hebben of tips... Er komen twee fans in aan de zijkant en misschien wordt de DVD stealth, maar dat moet ik nog verzinnen. MOBO hangt onderste boven omdat er misschien WC in komt. Ik heb nog ruimte voor een kleine pomp, platte radiator moet ook lukken. reservoir hoeft volgens mij niet zo groot te worden. Maar dat is toch nog allemaal toekomst muziek. Morgen nieuwe schijfjes halen om de voeding passend te maken. En nu maar hopen dat jullie mij aan de verloopkabels kunnen helpen.

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 13:19
Sorry ik weet niet waar je de stekkertjes kan vinden, ik weet wel dat ik het mooi vind opgebouwd in zo'n korte tijd. Watercooling lijkt me wel handig want het is natuurlijk een kleine ruimte alleen ik moet zeggen dat ik het wel heel kanp zou vinden als je het er in krijgt en alles ook nog werkend krijgt. In verband met het aansluiten van stekkers en slangen als je het koffertje dicht doet... Of wou je de slangen gewoon vrij lang maken?!

Ik vind hem in iedergeval wel leuk!

Verwijderd

Topicstarter
Dat valt best mee, radiator kan naast het mobo, pomp onder de CPU en reservoir ernaast. Ik MSNde net met een vriend. Ik heb heleamaal niet zoveel pluggen nodig |:( |:( |:( , ik gooi gewoon alles op USB, dan heb ik alleen een verlengkabel (heel kort dan) voor video nodig ;) Die WC lukt me echt wel, let maar op. Desnoods bouw ik die in een andere toolbox (heb ik al liggen). Ga ik alleen pas eind van januari aan beginnen... payday 8-)

Verwijderd

Niet echt brakke pics voor een webcam :)
Stoer mod btw.

Verwijderd

Meer pix!
Hoe ga je dat doen met de pcikaarten enzo?

Verwijderd

Topicstarter
Maak je niet druk, als het goed gaat heb je vanmiddag kwaliteit pics. Vertel ik ook mooi bij hoe ik alles heb gedaan :)

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:01
Mooie mod hoor :)

Netjes gedaan :) en dan ook nog WC van plan :9~
Pagina: 1