Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zomaar een ideetje over moddereten ;)

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Hallo,

Ik vraag me eigenlijk iets af... is het geen goed idee om op t.net de topics van DPC niet te laten modereren?
Ik vindt het altijd zwaar irritant als iemand daar gewoon zegt dat het goed gaat met DPC en iemand anders zet dat dan op -1 flamebait ofzo...
Persoonlijk modereer ik alles in DPC altijd naar 1 toe...

Idee of niet??? (ok het IS een idee maar is het uitvoerbaar :)?

Verwijderd

mee eens

Verwijderd

Moderetten gebeurd niet voor niets.
Als alles op hetzelfde niveau gepost zou worden wordt het onoverzichterlijk. Nu worden alle berichten die belangrijk zijn (volgens de moderetjes) hoger geplaatst zodat de zinvolle berichten duidelijk te lezen zijn.

admin spoke well :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Junior.. das dus niet wat ik bedoel..

In de stats is het heel vaak zo dat er mensen gewoon zeggen:

"Wow, 100.00 blocks voor Chakotay!! Gefeliciteerd!"...

Das idd niet echt nuttig... maar dat hoeft daar ook niet... Voor mij is dat gewoon een stukje tweakers waar je niet op moet beoordelen...

Verwijderd

helemaal mee eens.... in het 'oude' systeem werd die thread ook nauwelijks gemodderd. Alleen echte flamebaits of interessante postings werd gemodderd en de rest van /me Rulez en gefeliciteerd bleef gewoon op 1

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:28

vanDaal

-ismeereentje

Ik ben het met je eens IceStorm. Het past niet echt bij DPC om postings naar beneden te modereren. Iedereen moet gewoon zn zegje kunnen doen.

/me modereert ook altijd naar 1 toe in DPC threads

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Idd.... als iemand ECHT iets nuttigs zegt mag dat wel omhoog (hoewel dat in DPC zelden voorkomt)...
Voor de rest moet gewoon iedereen kunnen zeggen dat ie net 4 nieuwe pcs erbij heeft of dat ie de 250.000 heeft gehaald...

Mening van een admin? :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb ook niet echt het idee dat er veel rommel in een DPC-hitparade terechtkomt.
Ik denk dat voorbeelden als hierboven rustig naar 1 gezet kunnen worden.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ja Kaj, dat vidnt ik dus ook.... Er zijn vandaag ook weer posts (onder andere die van mij btw) op 0 gezet enzo....
Denk je dat dat te fixen is?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

D'r valt niet zoveel aan te fixen eigenlijk...
Ik verhuis deze wel ff naar het moddereter-forum, aamgezien dit draadje daar thuishoort.
Misschien lezen anderen hem dan ook. :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

/me als admin vind het een goed idee, alleen zou Femme in het menu waar nieuwspostings gemaakt worden een of andere optie moeten inbouwen waarbij de modereerbaarheid (door niet-Admins/"oud"-Mods) uitgezet kan worden.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Dank je Kaj, door jou was ik mijn draadje kwijt en toen heb ik weer een draadje moeten openen om deze te vinden :).
Waarvoor sorry trouwens.. vergeten dat er een modder-eet forum was :)..

Nog meer reakties?

• Femme
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En hoe zit 't dan met de mensen die standaard op -1 posten, of extra punten inzetten zodat ze op +4 posten. Als er niet gemodereerd wordt zouden deze punten blijven staan, misschien wel ten onrechte.

Lijkt me allemaal zinloos ingewikkeld.

Verwijderd

Aan de ene kant heb je glijk Femme. Aan de andere kant. Als zelfs in de DPC hitparade een kreet als "DPC is de beste, moeh" een -1 flaimbait krijgt en als iemand zegt: vanaf vandaag doet mijn Athlon 800 ook mee! een 0 overbodig krijgt denk ik er toch iets niet klopt... want op het RC5-project zijn we natuurlijk niet objectief... :)

Nogmaals, dergelijke dingen moeten naar mijn mening niet worden opgelost door modder-eten te blocken maar door dmv een how-to-md-guide kun je het mensen ook prima duidelijk maken.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Gewoon alle reacties in die thread op niveau 1 of 0 zetten zou een optie zijn...

Of alleen de vaste moddereters die threads laten modderen.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Nou ja,,, ik zorg er iig voor dat alles in DPC netjes naar 1 wordt gebracht....
Pagina: 1