Wat zijn dat voor eters en wat doen die en hoe worden ze dat? (voor de duidelijkheid... ik wil geen eter worden...)
Verwijderd
Iedereen die zich registreerd op Tweakers.Net en voldoende punten bij elkaart spaart mag berichten modereren op T.net.
Om snel en makkelijk antwoord te geven op jouw vraag:
Dat zijn wij allen, wij modereren, dat wordt je niet dan ben je. (vroeger was het een roeping
)
Hmm, vaag antwoord, maar de vraag was me dan ook niet geheel duidelijk, in de Tweakers FAQ kun je gelukkig meer lezen over dit toch wel ingewikkelde gebeuren...
Questions so far?
Om snel en makkelijk antwoord te geven op jouw vraag:
Dat zijn wij allen, wij modereren, dat wordt je niet dan ben je. (vroeger was het een roeping
Hmm, vaag antwoord, maar de vraag was me dan ook niet geheel duidelijk, in de Tweakers FAQ kun je gelukkig meer lezen over dit toch wel ingewikkelde gebeuren...
Questions so far?
Faq:
Wat zijn nou weer Moderators?
Moderators hebben totale controle over het aan hen toegewezen forum. Zij kunnen berichten bewerken, verwijderen, aanpassen, snoeien... Als je vragen hebt over een bepaald forum, kan je die aan de betreffende moderator stellen.
Nou.. kan ik berichten bewerken (behalve mn eigen berichtjes), verwijderen, aanpassen (behalve mn eigen berichtjes weer) en snoeien? Volgens mij kan ik dan niet, maar ik kan me vergissen natuurlijk. En what about die punten bij elkaar sparen?
Wat zijn nou weer Moderators?
Moderators hebben totale controle over het aan hen toegewezen forum. Zij kunnen berichten bewerken, verwijderen, aanpassen, snoeien... Als je vragen hebt over een bepaald forum, kan je die aan de betreffende moderator stellen.
Nou.. kan ik berichten bewerken (behalve mn eigen berichtjes), verwijderen, aanpassen (behalve mn eigen berichtjes weer) en snoeien? Volgens mij kan ik dan niet, maar ik kan me vergissen natuurlijk. En what about die punten bij elkaar sparen?
Verwijderd
Aaahhhh, je hebt het zeker over een moderator van Gathering of Tweakers.
Hmmm, hoe dat precies in elkaar zit, weet ik ook even niet.
Sorry!
Hmmm, hoe dat precies in elkaar zit, weet ik ook even niet.
Sorry!
Je haalt twee FAQ's door elkaar... http://gathering.tweakers.net/faq.html is de faq voor GoT; dit forum dus, en http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112 is de FAQ van Tweakers.net in het algemeen en de reaktiesysteem in het bijzonder...
Verwijderd
Rustig, rustig, je komt nogal geïrriteerd over op die manier.So?
Geeft dat antwoord op mijn vragen?
Mischien moet je je vraag iets concreter stellen dan, voorlopig krijg je allerlei tips, verwijzingen, uitleg.
Overduidelijk beantwoord dat je vragen niet, dus snappen wij niet wat je nou wilt weten.
Jij vraagt:
wat is een moderator? vraag is benatwoord
wat doen die? vraag is beantwoord (beoordelen van berichten)
hoe wordt je dat? vraag is beantwoord, jij wilt het niet worden zeg je al, dus al te gedetailleerd hoeft die niet beantwoord te worden.
Wedervraag: heb je het over TWEAKERS.NET of GATHERING OF TWEAKERS??? (daar zit enig verschil tussen), maar die vraag was ook al gesteld.
Ergeo Conlcusio: ik snap (en de rest idem) werkelijk niet wat je nou wilt.
Update:
Voordat je nou gaat roepen dat we een stel arrogante sukkels zijn of boos gaat worden: 't is allemaal goed bedoeld en we zijn echt niet te beroerd om je te helpen (als we maar wisten hoe).
/me verdedigd zich bij voorbaat om te voorkomen dat dit dadelijk een soort en jij dit en jij dat draadje gaat worden
Sorrie... ik heb mijn antwoord misschien niet erg netjes geformuleerd, was niet de bedoeling. Vond de antwoorden nogal vaag waardoor ik zo een tegenvraag stelde. Ik heb in eerste instantie de vraag ook gesteld omdat ik dat moddereren een beetje vaag vond.
Waarom ik de vragen stelde was puur uit interesse, ik zie overal op het net van die vragen over (koffie)punten voor de modder-eters, terwijl ik me afvroeg of als iemand bijvoorbeeld druk op het tweakerforum bezig is vanzelf een modder-eter wordt.. dus dattie meer "tweaker-forum"macht (dus puur op het forum en niet op de algemene tweaker-site) krijgt ofzo (dus bijv. berichtjes van anderen veranderen en topics closen etc etc). Hoe zit dat nou precies zit met die punten... lijkt mij zo dat dan iedereen zo'n modder-eter kan worden, en als dat zo is... waar kan je dan zoiets vinden en hoe weet je of iemand zo'n modder-eter is.
Nogmaals... dit is puur uit interesse, dus als ik onmogelijke vragen stel moet je dat maar gewoon zeggen.
Waarom ik de vragen stelde was puur uit interesse, ik zie overal op het net van die vragen over (koffie)punten voor de modder-eters, terwijl ik me afvroeg of als iemand bijvoorbeeld druk op het tweakerforum bezig is vanzelf een modder-eter wordt.. dus dattie meer "tweaker-forum"macht (dus puur op het forum en niet op de algemene tweaker-site) krijgt ofzo (dus bijv. berichtjes van anderen veranderen en topics closen etc etc). Hoe zit dat nou precies zit met die punten... lijkt mij zo dat dan iedereen zo'n modder-eter kan worden, en als dat zo is... waar kan je dan zoiets vinden en hoe weet je of iemand zo'n modder-eter is.
Nogmaals... dit is puur uit interesse, dus als ik onmogelijke vragen stel moet je dat maar gewoon zeggen.
Verwijderd
No hard feelings, ik begrijp dat we het hebben over GoT (Gathering of Twekaers).
Ik heb ff zelf de FAQ doorgelezen, maar ben het met je eens dat dat jouw moderator vraag niet beantwoord.
De FAQ blijft heel oppervlakkig, hoe wordt je een moderator (ik denk een handmatige status aanpassing), wat ze doen is wel duidelijk.
Uh Kaj. , Mischien kan jij hem verder helpen?
(als je wilt
)
Ik heb ff zelf de FAQ doorgelezen, maar ben het met je eens dat dat jouw moderator vraag niet beantwoord.
De FAQ blijft heel oppervlakkig, hoe wordt je een moderator (ik denk een handmatige status aanpassing), wat ze doen is wel duidelijk.
Uh Kaj. , Mischien kan jij hem verder helpen?
(als je wilt
Ik zal een poging wagen
...
Moderator op het forum word je niet vanzelf, daar word je voor gevraagd als wij een geschikte moderator nodig hebben. Die moderators hebben alleen "macht" op GoT.
Moderator op de voorpagina (Tweakers.net) kan je worden op aanvraag, daarnaast krijg je bij een bepaald Karma-level modpoints toebedeeld, die je kan gebruiken om reakties te beoordelen. Die moderators hebben alleen "macht" op T.net.
GoT-Mod status kan dus niet "verdiend" worden door middel van punten o.i.d., dat is gewoon een kwestie van behoefte.
Diadem bijvoorbeeld is sinds vandaag Moderator van het Wetenschapsforum, omdat wij denken dat hij geschikt is hiervoor, en omdat de behoefte om een moderator ontstond.
Moderator op het forum word je niet vanzelf, daar word je voor gevraagd als wij een geschikte moderator nodig hebben. Die moderators hebben alleen "macht" op GoT.
Moderator op de voorpagina (Tweakers.net) kan je worden op aanvraag, daarnaast krijg je bij een bepaald Karma-level modpoints toebedeeld, die je kan gebruiken om reakties te beoordelen. Die moderators hebben alleen "macht" op T.net.
GoT-Mod status kan dus niet "verdiend" worden door middel van punten o.i.d., dat is gewoon een kwestie van behoefte.
Diadem bijvoorbeeld is sinds vandaag Moderator van het Wetenschapsforum, omdat wij denken dat hij geschikt is hiervoor, en omdat de behoefte om een moderator ontstond.
Met het nieuwe systeem niet meer hoor!Moderator op de voorpagina (Tweakers.net) kan je worden op aanvraag
Verwijderd
Dank je Kaj. , dan had ik het toch vrij aardig ingeschat met die handmatige ver-her-verkiezing
[flauw]
TgF, een dubbelpost kan niet op -1 komen
[/flauw]
TgF, een dubbelpost kan niet op -1 komen
[/flauw]
De ins en outs van het nieuwe systeem heb ik nog niet helemaal onder de knie
, maar dat kan ook wat te maken hebben met het feit dat ik niet zovaak op de voorpagina aan het klooien ben...
er zijn weldegelijk nog enige vaste mod's over gebleven... Ik bijvoorbeeld kan modderen wat ik wil, zonder me druk te maken over karma puntjes of whatsoevah
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Hoe kom ik aan 35 moddereter puntjes?!?! Niet dat ik er mee zit hoor, maar het valt me op dat ik ineens kan moddereten zonder dat ik moddereter ben (of ben ik dat wel en ben ik dat vergeten?!?!?!?!)
Pagina: 1