Toon posts:

wel of geen spam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Collegae,

Ik wil niemand mijn mening oplegge, maar:

Kan iemand even kijken naar:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=152481

Hmm, inmiddels 4x +1 Interessant.

Hier wordt indirect verwezen naar een Warez-site (iedere randdebiel kan bedenken dat als je voor de genoemde site www zet en erachter .com, dat je dan op die site komt, de in de post aangegeven andere naam brengt je bij de warez.

Ondanks dat dit bericht (uiteraard, wan ieder tweakertje heeft die link al gevonden en bezocht) een hoge score krijgt, vind ik het een twijfelgeval en volgens de T.net "regels" moet deze naar beneden worden beoordeeld.

In ieder geval heeft ie ook al niet direct te maken met het onderwerp.

Of ik heb het helemaal mis en begin paranoïde te worden?

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:50

vanDaal

-ismeereentje

sja, moeilijk geval dit. De intentie is in ieder geval fout, maar deze posting is op zich wel een informatief score waard.

Iig, -1 overgewaardeerd toegevoegd

Verwijderd

Topicstarter
vanDaal (what's in a name ;)),

Dank voor de correctie, maar ik heb even op de gesuggereerde site gekeken, maak mij dan maar eens duidelijk wat de relatie is tot het onderwerp.

De poster suggereerd in zijn bericht dat dit een voorbeeld is van het feit dat er sites zijn die zichzelf aan het indekken zijn tegen (o.a.) de zoektocht van MS.

Wat ik dus bedoel te zeggen is dat IMHO de link overduidelijk is naar een illegale site, dat mag dus niet en verder vind ik het off topic.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:50

vanDaal

-ismeereentje

eh... ik moet eerlijk zeggen dat ik de site (toen) zelf niet heb bezocht (want dat mag niet :P ). Dus ik weet verder niet of meneer ronaz nu wel of geen gelijk had.
Maar het is op zich wel interessant dat er sites zijn die in ieder geval iets proberen te doen tegen de actie van Microsoft, of dit nu wel of niet gaat lukken. Dus dat staat wel in relatie tot het onderwerp. Maar waarschijnlijk klopt er geen hout van wat ie zegt :)

En als hij wil aangeven dat er sites zijn die zich er tegen proberen te wapenen dan is die (illegale) link dus bedoeld als illustratie van zijn voorbeeld.

vanDaal is in the achtername trouwens :)