Toon posts:

Soul Reaver 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik kan niet verder komen met Soul Rever 2 ik ben in het moeras waar je in dat gat moet komen wie kan mij helpen

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Soul Reaver 2 bedoel je :)

ben er wel voorbij weet niet meer hoe.

Je kunt ergens de walktrough downen FF zoeken met google
:)

Verwijderd

Topicstarter
oke maar weet je het echt niet meer

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

nope, het is een leuk en mooi spel maar euhm sommige dingen lijken nogal op elkaar :?
Na 26 keer heen-en-weer lopen kwam ik iets tegen dat zij "hé,hier ben ik geloof ik nog niet geweest :? " ik kan meestal ook nooit meer terugkomen op die zelfde plek gewoon door het feit dat ik daar per toeval ben gekomen :)

Suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
oke Bedankt en ik heb de walktrough al

Verwijderd

Soul Reaver 1 heb ik uitgespeeld , maar wat ik dus vaag vindt is dat hij sommige skills nog heeft(Soul Reaver , "faden" door poorten in Spectral Plane , zwemmen) en sommige niet meer (Op wanden klimmen bv) . Heb ek gemerkt in de demo . Heb nu hem "gekocht" maar mijn PC ligt uiteen voor modden dus kan ik nog niet spelen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Waar post je nu op dan ?? :D

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zondag 30 december 2001 22:39 schreef real_raichu70 het volgende:
Soul Reaver 1 heb ik uitgespeeld , maar wat ik dus vaag vindt is dat hij sommige skills nog heeft(Soul Reaver , "faden" door poorten in Spectral Plane , zwemmen) en sommige niet meer (Op wanden klimmen bv) . Heb ek gemerkt in de demo . Heb nu hem "gekocht" maar mijn PC ligt uiteen voor modden dus kan ik nog niet spelen
Hij ken wel wanden klimmen hoor :)

Steam

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

zal wel aan je demo liggen dan, op een bepaald soort wanden kan ie gewoon klimmen

/edit, oh ehh.. oops, moet beter lezen, was al gepost

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Pagina: 1