Hallo ik kan niet verder komen met Soul Rever 2 ik ben in het moeras waar je in dat gat moet komen wie kan mij helpen
Soul Reaver 2 bedoel je 
ben er wel voorbij weet niet meer hoe.
Je kunt ergens de walktrough downen FF zoeken met google
ben er wel voorbij weet niet meer hoe.
Je kunt ergens de walktrough downen FF zoeken met google
nope, het is een leuk en mooi spel maar euhm sommige dingen lijken nogal op elkaar 
Na 26 keer heen-en-weer lopen kwam ik iets tegen dat zij "hé,hier ben ik geloof ik nog niet geweest
" ik kan meestal ook nooit meer terugkomen op die zelfde plek gewoon door het feit dat ik daar per toeval ben gekomen 
Suc6
Na 26 keer heen-en-weer lopen kwam ik iets tegen dat zij "hé,hier ben ik geloof ik nog niet geweest
Suc6
Verwijderd
Soul Reaver 1 heb ik uitgespeeld , maar wat ik dus vaag vindt is dat hij sommige skills nog heeft(Soul Reaver , "faden" door poorten in Spectral Plane , zwemmen) en sommige niet meer (Op wanden klimmen bv) . Heb ek gemerkt in de demo . Heb nu hem "gekocht" maar mijn PC ligt uiteen voor modden dus kan ik nog niet spelen
Hij ken wel wanden klimmen hoorOp zondag 30 december 2001 22:39 schreef real_raichu70 het volgende:
Soul Reaver 1 heb ik uitgespeeld , maar wat ik dus vaag vindt is dat hij sommige skills nog heeft(Soul Reaver , "faden" door poorten in Spectral Plane , zwemmen) en sommige niet meer (Op wanden klimmen bv) . Heb ek gemerkt in de demo . Heb nu hem "gekocht" maar mijn PC ligt uiteen voor modden dus kan ik nog niet spelen
zal wel aan je demo liggen dan, op een bepaald soort wanden kan ie gewoon klimmen
/edit, oh ehh.. oops, moet beter lezen, was al gepost
/edit, oh ehh.. oops, moet beter lezen, was al gepost
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Pagina: 1