Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Verwijderd
Lekker en bedankt, had de code dan tenminste aangepast, nu is deze thread ook verziekt!
Update: was verziekt, nu niet meer, waarschijnlijk omdat ik een reply erbij heb gezet.
Edoch: voortaan iets slimmer knippen en plakken (er vanuit gaande dat je het niet expres zo gedaan hebt).
Ik krijg nog wel een IE melding dat er fouten op de pagina staan.
Overigens is die thread echt verziekt, ik heb een reactie gesubmit, maar dat werkt daar niet.
Wat een gezeik...
Overigens is dit forum niet bedoeld voor dit soort reacties (Lieve Adjes wel), maar toch...
Update: was verziekt, nu niet meer, waarschijnlijk omdat ik een reply erbij heb gezet.
Edoch: voortaan iets slimmer knippen en plakken (er vanuit gaande dat je het niet expres zo gedaan hebt).
Ik krijg nog wel een IE melding dat er fouten op de pagina staan.
Overigens is die thread echt verziekt, ik heb een reactie gesubmit, maar dat werkt daar niet.
Wat een gezeik...
Overigens is dit forum niet bedoeld voor dit soort reacties (Lieve Adjes wel), maar toch...
Jij bent echt ziek dus he...
Doe ik eens heel aardig en nog gaat een sukkel als jij mij!!.... pfff You s*ck dude!!!
En oja als je dan op iemand boos wil worden wordt dat dan op de makers van dit prut bord.. Dat ze er niet aangedacht hebben op dat te vervangen automatisch... pff
Nog maals pppff... dude you ....
Doe ik eens heel aardig en nog gaat een sukkel als jij mij!!.... pfff You s*ck dude!!!
En oja als je dan op iemand boos wil worden wordt dat dan op de makers van dit prut bord.. Dat ze er niet aangedacht hebben op dat te vervangen automatisch... pff
Nog maals pppff... dude you ....
Verwijderd
Eigenlijk is het niet de moeite waard om daar nog op in te gaan, maar toch:
1) jij opent een forum op een plek die daar niet voor bedoeld is, daar wijs ik je op (jouw bericht, hoe goed ook bedoeld hoort thuis op Lieve Adjes)
2) jij zet een stuk code in je bericht die deze thread ook om zeep helpt (een automatische doorverwijzing naar scholieren.nl), later heb ik in mijn berich aangegeven dat dat inmiddels opgelost was
Ik ben niet boos op je (ondanks de
), dat jij vervolgens meent de moeten reageren op een dergelijke wijze, is jouw probleem.
Duh!, pfff, you s*ck, dude...
Tuurlijk knul, da's lekker reageren toch?
EINDE DISCUSSIE
1) jij opent een forum op een plek die daar niet voor bedoeld is, daar wijs ik je op (jouw bericht, hoe goed ook bedoeld hoort thuis op Lieve Adjes)
2) jij zet een stuk code in je bericht die deze thread ook om zeep helpt (een automatische doorverwijzing naar scholieren.nl), later heb ik in mijn berich aangegeven dat dat inmiddels opgelost was
Ik ben niet boos op je (ondanks de
Duh!, pfff, you s*ck, dude...
Tuurlijk knul, da's lekker reageren toch?
EINDE DISCUSSIE
/me is erg boos aan het worden op de arogantie van deze TgF...
tegen wie denk je wel dat je het hebt man jesus....
Profile van TgF: TgF pfff
Ten eerste/tweede
en als je denkt dat ik vinnienerd ben... ja als jij het denk vindt ik het best.. mazzel
En oja..
Ik heb namelijk altijd het laatste zinnetje
[Update]als je me nog iets te melden heb mail me dan maar dan hoeven we de rest ook niet te vervelen[/update]
Slotje / delete
Ten eerste/tweede
je gaat er maar gelijk van uit dat het aan jou lag dat ik het veranderde.. en ten tweede insinueer je dat ik het express deed en ten derde kijk eens naar de tijd van die eerste twee posts vandaar dat jij de oude had... Omdat een [_code_] Het mij logisch leek dat de UBB tag een preformated text was en dus geen last van de meta refresh zou hebben.. [/_code_] maar dat had /me toch mis..Update: was verziekt, nu niet meer, waarschijnlijk omdat ik een reply erbij heb gezet.
en als je denkt dat ik vinnienerd ben... ja als jij het denk vindt ik het best.. mazzel
En oja..
[Update]als je me nog iets te melden heb mail me dan maar dan hoeven we de rest ook niet te vervelen[/update]
Slotje / delete
Verwijderd
Ik ga niet via mail reageren, daar komt ie dus:
Overduidelijk is dat mijn formulering voor jou niet duidelijk is geweest.
Het is zekers niet mijn bedoeling arrogant te zijn naar mede tweakers of gotters, dat je boos aan het worden was, werd me ook wel duidelijk.
Ja? En wat zegt mijn profile dan? Als of getalletjes iets zeggen?
je gaat er maar gelijk van uit dat het aan jou lag dat ik het veranderde.. en ten tweede insinueer je dat ik het express deed en ten derde kijk eens naar de tijd van die eerste twee posts vandaar dat jij de oude had...
1) ik heb alleen maar aangegeven (in ieder gavl was dat mijn boedoeling) dat toen ik jouw eerste bericht opende, ik direct werd doorgesluisd naar die scholieren site, dus merkte ik op "ja bedankt, nu is deze thread ook verziekt..." en dat was hij ook.
2) klopt, was niet mijn bedoeling, ik ging er vanuit dat je het niet met opzet had gedaan.
3) die snap ik niet, maar laat maar zitten, feit blijft dat de allereerste keer dat ik naar jouw bericht keek, de thread verziekt was, de tweede keer niet meer en dat heb ik in mijn update erbij gezet.
En oja..
Ik denk niet dat jij vinnienerd bent, heb ik nooit gezegd of beweerd ook. Eerlijk gezegd hoop ik ook niet dat je het bent (dat zou voor jou niet zo'n postitief iets zijn).
Slotje / delete
Laat ik het hier volledig mee eens zijn.
Mijn laatste zinnetje dan:
Zand erover, laten we het er op houden dat ik niet snapte wat jij bedoelde en andersom.
EOF
Overduidelijk is dat mijn formulering voor jou niet duidelijk is geweest.
Het is zekers niet mijn bedoeling arrogant te zijn naar mede tweakers of gotters, dat je boos aan het worden was, werd me ook wel duidelijk.
Ja? En wat zegt mijn profile dan? Als of getalletjes iets zeggen?
je gaat er maar gelijk van uit dat het aan jou lag dat ik het veranderde.. en ten tweede insinueer je dat ik het express deed en ten derde kijk eens naar de tijd van die eerste twee posts vandaar dat jij de oude had...
1) ik heb alleen maar aangegeven (in ieder gavl was dat mijn boedoeling) dat toen ik jouw eerste bericht opende, ik direct werd doorgesluisd naar die scholieren site, dus merkte ik op "ja bedankt, nu is deze thread ook verziekt..." en dat was hij ook.
2) klopt, was niet mijn bedoeling, ik ging er vanuit dat je het niet met opzet had gedaan.
3) die snap ik niet, maar laat maar zitten, feit blijft dat de allereerste keer dat ik naar jouw bericht keek, de thread verziekt was, de tweede keer niet meer en dat heb ik in mijn update erbij gezet.
En oja..
Ik denk niet dat jij vinnienerd bent, heb ik nooit gezegd of beweerd ook. Eerlijk gezegd hoop ik ook niet dat je het bent (dat zou voor jou niet zo'n postitief iets zijn).
Slotje / delete
Laat ik het hier volledig mee eens zijn.
Mijn laatste zinnetje dan:
Zand erover, laten we het er op houden dat ik niet snapte wat jij bedoelde en andersom.
EOF
KMK gedraag je niet zo als een kleuter man. TgF probeerde je alleen maar te helpen. Jij reageert echt infantiel.
Anywayz, het is al opgelost.
Anywayz, het is al opgelost.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.