Toon posts:

Onboard sound + soundblaster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om beide geluidsbronnen tegelijk in mijn PC maar in afzonderlijk programma's te kunnen gebruiken?
Met andere woorden. Ik kan de Soundblaster Live! voor mijn games gebruiken maar maak ook vaak gebruik via MSN Talk en daar wou ik mijn headset op aansluiten. Dat stel ik dan zo in in MSN welke bron hij moet gebruiken.
Is dit mogelijk of komen er dan gauw conflicten etc?
Thanks voor de Wiz die mij hieruit helpt ;)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
K'heb het zelf nooit geprobeerd, maar moet mogelijk zijn. Geluidskaarten pakken standaard irq 5. Dus dat kan maybe problemen opleveren. Verder kan je bij een groot aantal games je geluids driver zelf uitkiezen. Dus dan pakt ie de kaart naar keuze.

Probeer of je onboard kaart op een andere irq werkt of vraag iemand met een SB of die op andere irq's werken.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het natuurlijk ook gewoon proberen alleen wou ik het nog bevestigd krijgen of het al kan of gelukt is. En inderdaad ik zit een beetje met die IRQ's in mijn maag (wat moeten die daar nou weer?!)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm toch even geprobeerd en het werkt :)

Mooi! B-)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 17:45 schreef CRiViT het volgende:
Hmm toch even geprobeerd en het werkt :)

Mooi! B-)
Maar heb je dan zelf een irq aangegeven of ging dat automatisch goed?