Okay, ik heb al een btje rond zitten kijken, maar ik zoek een mooi notebook van rond de 7000 gulden, heeft iemand tips voor een goed bedrijf, Dell ofsow? Ik hoor het wel
IBM Thinkpath T22,Op zondag 30 december 2001 16:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Okay, ik heb al een btje rond zitten kijken, maar ik zoek een mooi notebook van rond de 7000 gulden, heeft iemand tips voor een goed bedrijf, Dell ofsow? Ik hoor het wel
die hbe mijn pa nu
linkje:
http://commerce.www.ibm.com/cgi-bin/ncommerce/CategoryDisplay?cgrfnbr=2035724&cntrfnbr=1&cgmenbr=1&cntry=840&lang=en_US
kick ass
mijn pa heeft er nog 128 mb extra erbij
Wat wil je er precies mee doen?Op zondag 30 december 2001 16:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
In rpincipe alles, Text verwerken, gamen, ik wil er dus GF2GO in hebben. Photosoepen, name it, ik wil het er op doen. Dusseeeh..... ideeen?
Heb er het liefst een van een bedrijf in nl, zodat ik kan bellen.Op zondag 30 december 2001 16:47 schreef Dala11of11 het volgende:
[..]
IBM Thinkpath T22,
die hbe mijn pa nu
linkje:
http://commerce.www.ibm.com/cgi-bin/ncommerce/CategoryDisplay?cgrfnbr=2035724&cntrfnbr=1&cgmenbr=1&cntry=840&lang=en_US
kick ass
mijn pa heeft er nog 128 mb extra erbij
Verwijderd
1. Dit hoort niet in Software Algemeen.
2. Gebruik even de search, er zijn de laatste tijd zoveel draadjes geopent dat je daar genoeg info weg kan halen.
Oh, en ik zou voor een DELL Inspiron 8100 gaan.
/edit
[topic=362819/1/100]
2. Gebruik even de search, er zijn de laatste tijd zoveel draadjes geopent dat je daar genoeg info weg kan halen.
/edit
[topic=362819/1/100]
Geef eens duidelijker aan wat je wilt en welke modellen je nu aantrekkelijk lijken dan kunnen we er veel meer mee qua advies geven.
Waarom wil je die GF2GO hebben?!? Omdat het zo leuk klinkt of ga je het daadwerkelijk ergens voor gebruiken?!? Meer details pleaze
Waarom wil je die GF2GO hebben?!? Omdat het zo leuk klinkt of ga je het daadwerkelijk ergens voor gebruiken?!? Meer details pleaze
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Nou hij wil er ook op kunnen gamen dus dan is die GF2go wel handig
Onderop de markt is Dell behoorlijk duur. Maar als je een dik aangkleed notebook wilt hebben dan maakt het aan de bovenkant niet zoveel meer uit.
Zou voor Dell gaan, ook extra garantie nemen.
Daar kan je je notebook helemaal zelf configen, dus www.dell.com .
Zou voor Dell gaan, ook extra garantie nemen.
Daar kan je je notebook helemaal zelf configen, dus www.dell.com .
American Express vraagbaak
Juist!!! Search gebruiken dan zul je merken dat het DELL galmt in al die topics...zou ook mijn keuze zijn..Op zondag 30 december 2001 18:27 schreef RenevdVeen het volgende:
1. Dit hoort niet in Software Algemeen.
/edit
[topic=362819/1/100]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hoi
met dell zit je wel goed, alleen of games op een laptop goed draaien, weet ik niet.
zelfs met een geforce2go ? En dan zit je alsnog met het scherm en het toetsenbord enzo? zou voor gamen er niet te veel van verwachten
Maar dell bevalt erg goed. ideaal
met dell zit je wel goed, alleen of games op een laptop goed draaien, weet ik niet.
zelfs met een geforce2go ? En dan zit je alsnog met het scherm en het toetsenbord enzo? zou voor gamen er niet te veel van verwachten
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Ik heb een Toshiba Satellite 3000-514: 1ghz, 256mb, 20gig, gforce2go 16mb en 14.1" TFT...
Ding kicked aaaars, hij is heel solide, heeft een batterij-tijd van ruim 140 minuten
en ik speel de meeste games met voldoende FPS (RTCW: 70, Q3: 150, UT:160<- avg fps)
Zitten ook leuke gadgets op als firewire, smartmedia slot, DVD-speler en 4 speed writer en ingebouwde 100mbit LAN en 56k modem.
Dell of Toshiba is denk ik de beste keuze... Voor 7000 piekies heb je iig een heeeele leuke notebook!
Ding kicked aaaars, hij is heel solide, heeft een batterij-tijd van ruim 140 minuten
Zitten ook leuke gadgets op als firewire, smartmedia slot, DVD-speler en 4 speed writer en ingebouwde 100mbit LAN en 56k modem.
Dell of Toshiba is denk ik de beste keuze... Voor 7000 piekies heb je iig een heeeele leuke notebook!
Rookworst zonder R is ook worst.
Uhuh, gamen gaat met laptop+gf2go perfect hoor, ik speel geregeld een potje Q3 onder de les, met standaard settings (640x480x32, alles high) draaide ik al 40 frames, met wat tweaken haal ik nu 150 avgOp zondag 30 december 2001 21:21 schreef jpm.lensen het volgende:
Hoi
En met oude laptops (met passive matrix lcd) was het idd heeel kut om snelle beelden te laten zien, maar met de huidige TFT's is dat uitermate goed te doen!
btw, hier is een foto genomen op een lannetje bij mij thuis, zit een maat van mij te quaken op me laptop, pc daarnaast is mijnes
Rookworst zonder R is ook worst.
Acer is ook goed, ik heb een hele platte, bevalt prima, alleen videokaart is niet zo goed, maar ding is al twee jaar oud bijna...
Cogito Ergo Credo
Kijk toch eens naar www.jewelnotebooks.com.
Deze zijn grotendeels samen te stellen zoals jij wilt, dus ben je niet gebonden aan de specs die een leverancier toevallig levert.
Deze zijn grotendeels samen te stellen zoals jij wilt, dus ben je niet gebonden aan de specs die een leverancier toevallig levert.
jewelnoteobooks worden meestal geleverd met een geintegreerde videokaart( SIS630 chipset bv)Op zondag 30 december 2001 21:55 schreef terw_dan het volgende:
Kijk toch eens naar www.jewelnotebooks.com.
Dit heeft geen echt nadeel als je de nadruk bij aanschaf niet legt op het videogedeelte ( voldoet wel aan de hedendaagse standaards al TV-out en DVD etc maar geen snelle spellen ).
Verwijderd
Mijn Advies, wacht nog even totdat dell de lappies verkoopt met een amd of piv en een ati radeon 64 mb 7500 serie dedicated of een nv17m. Dan heb je gaming power.
Kijk naar die topic met Mijn nieuwe laptop -> Andere opties.
Kijk naar die topic met Mijn nieuwe laptop -> Andere opties.
Ik zit ook nog met smart te wachten op de AMD varianten van Dell.
Ik weet alleen niet zeker of Dell ook AMD gaat leveren ( weet iemand daar meer over?)
Als ik het verschil zie bij Sony tussen een intel en een AMD dan scheelt dat vele honderden guldens
Ik weet alleen niet zeker of Dell ook AMD gaat leveren ( weet iemand daar meer over?)
Als ik het verschil zie bij Sony tussen een intel en een AMD dan scheelt dat vele honderden guldens
Pagina: 1