heb net van me werk en leuke bonus gehad voor een heel jaar werke (zwart dat wel vent wil zelf zeker ook van zun zwart contant nederlands geld af) en wil naast mijn dolbyset ook een nieuwe gsm wat voor leuk spul kan ik rkijgen voor ongeveer 6 mijers
Verwijderd
Damn wat een hongerloontje voor een jaar werken 
Voor dat geld kun je wel een gsm met jaar abo nemen. anders kun je 3330 6210 halen op zwarte markt in B'wijk
Voor dat geld kun je wel een gsm met jaar abo nemen. anders kun je 3330 6210 halen op zwarte markt in B'wijk
Ik heb vorige week de Samsung a300 aangeschaft: Leuk toestel.
We see things as we are, not as they are
siemens s40 is een prachtig ding.....heb m al een tijdje..heeft alles wat de moderne mens wil
Verwijderd
idd kwaliteit enz biedt alles wat je nodig hebtOp zondag 30 december 2001 18:21 schreef Dericteur het volgende:
siemens s40 is een prachtig ding.....heb m al een tijdje..heeft alles wat de moderne mens wil
siemens rox
Behalve dat de S40 helemaal geen Siemens is (is eigenlijk een Bosch), is het ook nog eens een nare telefoon. 2 vrienden hadden er eentje, maar veel trubbels, check het net maar eens.Op zondag 30 december 2001 18:46 schreef mafiasven het volgende:
[..]
idd kwaliteit enz biedt alles wat je nodig hebt
siemens rox
Ik zou een T39 nemen trouwens, mits je geen bezwaar hebt tegen externe antenne.
Verwijderd
t wordt onder de naam siemens verkocht volgens mijOp zondag 30 december 2001 19:42 schreef LuCaS het volgende:
[..]
Behalve dat de S40 helemaal geen Siemens is (is eigenlijk een Bosch), is het ook nog eens een nare telefoon. 2 vrienden hadden er eentje, maar veel trubbels, check het net maar eens.
Ik zou een T39 nemen trouwens, mits je geen bezwaar hebt tegen externe antenne.
en tja Duits is Duits = kwaliteit.
De s40 vind ik als enige nadeel hebben de speaker. Het materiaal is niet echt fijn de c30 heeft dat ook. Ik zou echter voor een ander siemens model gaan de c45 ofzo
Ik hoorde dat er met de S40 veel software problemen zijn. Ik zou ook voor de T65 gaan of de T39.. leuke toestellen voor dat geld.
Siemens C45 heb je nog 200 piek over om aan mij te geven
Is ook na tijden siemens (c25, s25, s35) overgestapt op een T39. Mooi toestelletje. Gewoon doen.Op zondag 30 december 2001 19:51 schreef Bigs het volgende:
Ik hoorde dat er met de S40 veel software problemen zijn. Ik zou ook voor de T65 gaan of de T39.. leuke toestellen voor dat geld.
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
[topic=363478/1/25]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Pagina: 1