Dat krijg ik dus regelmatig bij het op- of herstarten van mijn systeem. Het vreemde is dat deze melding normaal gesproken alleen gegeven wordt als je hardwarematig of in het BIOS iets veranderd hebt, maar daar is dus geen sprake van. Het lijkt wel alsof iets de ene keer wel en de andere keer niet herkend wordt (???). Voor zover ik kan zien werkt de boel verder altijd naar behoren, maar het zit me toch niet helemaal lekker.
Verwijderd
Had ik ook met mijn oude systeem. (Chaintech 6BTM). Nooit echt kunnen oplossen. Wellicht een nieuwere bios versie proberen?
is helemaal geen probleem hoor ...
als je ff ge-google-ed had, had je zo gevonden dat er "nothing to worry about" is
als je ff ge-google-ed had, had je zo gevonden dat er "nothing to worry about" is
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Heb de nieuwste al, maar wanneer er een nieuwe uitkomt zal ik dit zeker proberen.Had ik ook met mijn oude systeem. (Chaintech 6BTM). Nooit echt kunnen oplossen. Wellicht een nieuwere bios versie proberen?
Maar het "update succes" gedeelte krijg je normaal gesproken dus alleen als je iets veranderd hebt. Oftewel, waarom die update als er niks te updaten valt? En waarom de ene keer wel en de andere keer niet? Beetje raar toch?Hij verified alleen ff of alles goed is gegaan, wat kan
daar nou mis mee zijn.