Ik heb een Divx van een concert, ik wil graag daar een CDtje met audio tracks van maken. Maar hoe kan ik een audiostream uit een divx omzetten naar WAV en dat dan in stukken knippen en dan vervolgens wegbranden?
k, dat heb ik, maar hoe doe ik dat met dat programma dan?Op zondag 30 december 2001 16:08 schreef wildmedia het volgende:
virtual dub
File -> save wav
Wel ".avi audio" aanvinken in het audio-menu.
Het wavje wat daaruit komt kan ook een mp3 ofzoiets zijn. Het is in elk geval niet de uncompressde wav die je nodig hebt om een cd te branden. Even uitpakken dus met Winamp of Nero.
Het wavje wat daaruit komt kan ook een mp3 ofzoiets zijn. Het is in elk geval niet de uncompressde wav die je nodig hebt om een cd te branden. Even uitpakken dus met Winamp of Nero.
Siditamentis astuentis pactum.
Oke, sounds simple enough. En dat uitpakken met Winamp gaat met de diskwriter neem ik aan?Op zondag 30 december 2001 18:06 schreef Varienaja het volgende:
File -> save wav
En het in stukken hakken kan ik wel doen met Creative Wave studio (zit bij mijn SBLive) Of zijn er betere proggels?
Pagina: 1