Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Ehmm.. Meeste drivers zitten al in je kernel, da's meestal alleen nog maar een questie van laden met insmod <drivernaam> Welke mis je volgens jou ?Op zondag 30 december 2001 15:58 schreef Cloontje het volgende:
Wie heeft het zelfde moederbord en weet waar k in godsnaam die klote drivers kan vinden, google bood geen uitkomst. En die officieele site ook niet
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
veelOp zondag 30 december 2001 16:07 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Ehmm.. Meeste drivers zitten al in je kernel, da's meestal alleen nog maar een questie van laden met insmod <drivernaam> Welke mis je volgens jou ?
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
HAHA leuk,
Ik was jou net 3 dagen vroeger af!
On-board sound: zijn nog niet af, kijk hier op de LKML: http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0112.3/0580.html
(het on-board geluid schijnt toch best slecht te zijn)
On-board LAN werkt prima, dat is de "sis900" module. Vreemd is wel dat ik 'm tot nog toe alleen met 2.4.5 aan de praat krijg. Still needs some work...
De rest heb nog niet geprobeerd: Ik heb niks van USB, AMR enz...
'Keb gisteren gewoon een SB PCI 128 gekocht en heb nu sound.
Ik was jou net 3 dagen vroeger af!
On-board sound: zijn nog niet af, kijk hier op de LKML: http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0112.3/0580.html
(het on-board geluid schijnt toch best slecht te zijn)
On-board LAN werkt prima, dat is de "sis900" module. Vreemd is wel dat ik 'm tot nog toe alleen met 2.4.5 aan de praat krijg. Still needs some work...
De rest heb nog niet geprobeerd: Ik heb niks van USB, AMR enz...
'Keb gisteren gewoon een SB PCI 128 gekocht en heb nu sound.
Ohh kut, pas op voor filesystem corruptie!
Ik heb contact met de code-maintainer voor de SiS735 chipset Lionel Bouton en volgens hem is er blijkbaar iets mis met de HUIDIGE SiS5513 driver (de 735 is een doorontwikkeling van de 5513 ofzoiets)
Verder zegt 'ie om voorlopig te boooten met "ide=nodma".
Ik heb in mijn /etc/lilo.conf ergens bovenaan het volgende geschreven:
GL!
Ik heb contact met de code-maintainer voor de SiS735 chipset Lionel Bouton en volgens hem is er blijkbaar iets mis met de HUIDIGE SiS5513 driver (de 735 is een doorontwikkeling van de 5513 ofzoiets)
Verder zegt 'ie om voorlopig te boooten met "ide=nodma".
Ik heb in mijn /etc/lilo.conf ergens bovenaan het volgende geschreven:
code:
1
| append = "ide=nodma" |
GL!
Iemand dat AMR modem al aan de praat? Ik kreeg gratis van iemand zo'n kaartje, maar ja, wat heb je eraan onder Linux 
Wat ik weet is dat het met PCTel drivers zou moeten werken, maar ik gebruik 2.4.18-pre9-ac2, terwijl die drivers max voor 2.4.7 zijn
Overigens ben ik er niet van afhankelijk, alhoewel het toch stukken sneller is dan mn sjello op dit moment (met 1KB/s van ftp.nl.debian.org downloaden terwijl dat eerst 160KB/s was vind ik toch wel slecht)
Wat ik weet is dat het met PCTel drivers zou moeten werken, maar ik gebruik 2.4.18-pre9-ac2, terwijl die drivers max voor 2.4.7 zijn
Overigens ben ik er niet van afhankelijk, alhoewel het toch stukken sneller is dan mn sjello op dit moment (met 1KB/s van ftp.nl.debian.org downloaden terwijl dat eerst 160KB/s was vind ik toch wel slecht)
Verwijderd
Wat heeft dat met dit topic te makenOp woensdag 20 februari 2002 13:40 schreef _JGC_ het volgende:
Iemand dat AMR modem al aan de praat? Ik kreeg gratis van iemand zo'n kaartje, maar ja, wat heb je eraan onder Linux
(<hint> maak nieuw topic aan </hint>)
het kan zijn dat de PCtel drivers geintegreerd zijn in de winmodem drivers in de nieuwere kenrel drivers. Daarvoor moet je zelf even de kerneldocumentatie doorlezen, dat weet ik niet uit m'n hoofd
Pagina: 1