Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe kan m'n tweakotine omlaag gaan?

Pagina: 1
Acties:

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik modereer elke dag een paar posts, en mijn tweakotine stijgt elke dag een beetje. Maar vandaag heb ik weer wat zitten moddereten en nou zakt m'n tweakotine weer in?!
Hoe kan dit? Kan iemand misschien het modpoint systeem effe uitleggen?

Verwijderd

Tweakotine wordt bepaald door het aantal pageviews in een week. Als je in vorige week zaterdag heel veel op Tweakers.net hebt gezeten (bijv. 50 Tweakotine-punten) en deze zaterdag veel minder, namelijk 20 punten. Omdat Tweakotine 1 week blijft (dus niet constant zoals Karma) daalt het dus. Als je 100 Tweakotinepunten had gaan er dus 50 af en komen er 20 bij, en hou je 70 over.

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ohhhh... Nou snap ik 't! Bedankt voor de uitleg!
Nog effe iets raars: mijn Tweakotine is nu ineens 0. Wordt die Tweakotine op zondag soms gereset ofzo?

Verwijderd

Ik dacht dat het per dag ging maar weet het niet zeker... volgens mij heb je dan gewoon zoveel gemod dat je geen of weinig punten over had. Als je nog maar 20 punten over hebt en je had vorige week op 1 dag 40 modpoints verdiend en de laatse week maar 10 punten gaan er dus 40 punten af en komen er 10 punten bij... 20-40+10=-10=0 punten hou je dan over.....