Toon posts:

[XP]Baldur's Gate 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het spel loopt best wel redelijk op mijn systeem, maar kan geen 3D acceleratie aanzetten. zodra ik het aan zet zijn gelijk alle graphics fucked-up.
iemand een idee welke optie je aan/uit moet zetten en/of patch downloaden zodat je wel 3D acceleratie kan gebruiken.
ooh ja gebruik detonator 23.11 voor mijn GF3

Verwijderd

gewoon de normale patch al geprobeerd want dat werkt prima met mijn GF2MX je

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 15:44 schreef Transparent_Ink het volgende:
Het spel loopt best wel redelijk op mijn systeem, maar kan geen 3D acceleratie aanzetten. zodra ik het aan zet zijn gelijk alle graphics fucked-up.
iemand een idee welke optie je aan/uit moet zetten en/of patch downloaden zodat je wel 3D acceleratie kan gebruiken.
ooh ja gebruik detonator 23.11 voor mijn GF3
Ik heb hetzelfde probleem :(.. Geen oplossing gevonden.
Ik heb een ASUS GeForce 256 64MB DDR v6800

Verwijderd

Topicstarter
heb die patch geinstalled van de bio website.
patch versie 2.5.26498 geloof ik.
kan nog steeds 3D acceleratie niet aanzetten :(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Zelfde prob, maar dan met een Viper 2 :P

Verwijderd

Topicstarter
heb wat zitten klooien met compatiliteit functies.
kan nu wel 3D acceleratie aan zetten en dan zijn de graphics nog steeds goed. maar dan loopt het spel zo vreselijk traag |:(

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
GF 2 Ti, lekker soepel en lekker hardware accelerated (ofzow)

Alleen zo soepel werkt ie niet op mn D800'tje, tijd voor een nieuw mobo + proc (hij hapert als de tering)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 19:16 schreef Transparent_Ink het volgende:
heb wat zitten klooien met compatiliteit functies.
kan nu wel 3D acceleratie aan zetten en dan zijn de graphics nog steeds goed. maar dan loopt het spel zo vreselijk traag |:(
Ja je moet hem gewoon onder Windows XP laten staan anders gaat die mega stotteren... ;(

Maar ik heb nergens last van, bij mij werkt die gewoon in Win XP met geforce 3 en in een resolutie van 1024x768, loopt als een zonnetje *D

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Op zondag 30 december 2001 19:50 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ja je moet hem gewoon onder Windows XP laten staan anders gaat die mega stotteren... ;(

Maar ik heb nergens last van, bij mij werkt die gewoon in Win XP met geforce 3 en in een resolutie van 1024x768, loopt als een zonnetje *D
Telkens als ik em op 1280 zet, plurkt BG II em terug naar 800x600 (ToB laat em wel gewoon in 1280 staan, daarboven worden de buttons lelijk)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 19:50 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

ik heb een GF3 erin zitten, dan wil ik ook de power van die kaart kunnen gebruiken.
zonder 3D acceleratie loopt het spel ook wel goed, alleen als er veel gebeurd op het scherm wil die af en toe wel is wat stotteren.
Pagina: 1