Toon posts:

dood mamaplankje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een msik7pro2-a met een 1100 athlon

maar deze doet feitelijk niets meer, als ik m aan doe dan geven de meldingen van dat led systeem altijd aan check your local vendor :)

Als ik voeding in de hd stop hoor je die wel aanslaan, maar zodra je de flatcable aansluit slaat ie niet meer aan. De meest voorkomende melding met dat led system is toch dat ie blijft hangen op de proc. Maar ik heb er een 900 in gestopt en dat helpt ook niet.

What to do????

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
als ik dit zo lees ben ik bang dat je mobo stuk is. Garantie?

Verwijderd

Topicstarter
't leuke (?) is dat m'n andere andere kuren had, en deze heb ik dus net gekregen....heeft 't even gedaan

maar toen ik red alert 2 wilde gaan starten voor een multiplay ging de boel zwart en deed ie dus niets meer :)

vaaaaaaag

Verwijderd

haal je nic der dan is uit als je dat nog nie geprobeerd hebt ? :)

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:25

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

haal eens alles eruit wat niet nodig is zoals sound netwerk en laat hem eens booten met zo min mogelijk aangesloten liefste zelfs met maar 1 geheugen geen cdrom/dvd/writer en maar max 1 hd. als dat werkt moet je 1 voor 1 ales opnieuw gaan aan sluiten gewoon 1 ding insteken dan booten wekrt die ga dan verder werkt die niet probeer een ander apperaat werkt dit ook niet dan zal die hogst waarschijnlijk dood zijn.

-Te huur

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
Misschien dat de voeding het niet meer trekt

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

oja LOL :-) heb ik ook gehad alleen dan met msi k7 turbo raid mobo, kwestie van ff bios clearen ( jumper zet ergens op mbo staat int boekje ) wanneer ie dan weer fatsoenlijk kan opstarten ff je bios opnieuw flashen http://www.msi.com.tw moet gewoon lukken !

:z

Verwijderd

ps: dat die ledjes zo branden is normaal bij mij gaf ie aan dat ie de ide controler niet kon inistialiseren, dit komt omdat het mobo daarvoor de kans niet heeft omdat hij dan al weer is vastgelopen omdat hij verkeerde instructies krijgt van bios.

nou nog wat bij mij kwam het ook weleens voor dat dat temperatuurmetertje onder je CPU niet goed gebogen was hij kwam letterlijk tegen de diodes aan van mobo en niet tegen onderkant van CPU dus hij meet de temp van mobo en niet van CPU. in de bios staat waarschijnlijk ingesteld ( is staandaard dat ie bij 70 graden celcius reboot of er mee kapt want hij denkt dan dat CPU te warm wordt :-) dus ff checken zouk zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
bios flashen wordt errug moeilijk :(

ik krijg namelijk uberhaubt geen beeld! Aan zoiets had ik dus ook al gedacht, maar dat zal niet werken?

ik heb die jumper omgezet voor 'clear bios' maar ook dat hielp niet

vervolgens alles eruit gehaald op 1 dimmetje na, en geen hd, maar ik krijg dus uberhaubt geen beeld!

hmmmz, behoorlijk kut

en het vreemde is dus dat het is gekomen na het starten van red alert 2, toen ging ie op zwart...

Verwijderd

Heb je al geprobeerd een andere videokaart erin te steken.
PCI misschien?
of maakt dat tegenwoordig niet meer uit naar welk slot er eerst gekeken wordt. (ISA > PCI verhaal):?

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd
geen oplossing

Verwijderd

terug brengen die zooi en koop een Asus die doen het altijd (Asus = hofleverancier bij mij)

Grz,

Verwijderd

Topicstarter
'k ga maar voo een nieuwe mamaplank

dit wordt m ook niet meer

Verwijderd

Topicstarter
asus a7v-e erin

problems solved

bedankt allemaal :+
Pagina: 1