Toon posts:

Hoe zit het nou met die 2d van geforce 3 Ti

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al search gebruikt, maar ik ben even "lost".
Is Leadtek nu de enige met speciale filters of kan ik net zo goed een hercules, asus of gainward Geforce 3 Ti aanschaffen. Ik heb nu een ATI radeon 64 mb ddr die op zich een goede 2d heeft, maar heel lang niet goed wilde samenwerken met mijn iiyama pro 451 (flikkerende tekst onder iconen in windows) Ik wil nu toch weer terug naar nvidia.

Verwijderd

Leadtek is de enige met die filters
maar wacht nog een paar maanden tot de GeForce4 uit komt ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op zondag 30 december 2001 15:21 schreef Scalle-- het volgende:
Leadtek is de enige met die filters
maar wacht nog een paar maanden tot de GeForce4 uit komt ;)
uhu en wacht dan nog een paar maanden tot de GF5 uit is, das pas echt een goeie kaart! wachten in hardwareland is nooit nuttig, er is altijd "binnenkort" iets beters te krijgen. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
hercules schijnt ook goede filters te hebben. ik heb de ti500 en er is echt niks mis met mijn 2d beelt. t'is allemaal een beetje overdreven. alleen bij de gf2mx series had je een paar kaarten die erg bagger filters gebruikten en waarbij je het goed zag (hoorde dat msi dat bv. was).
als je geen 22" monitor heb hoef je je nergens druk om te maken.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

oftewel, jij hebt een hercules en denk dat het goed 2d beeld heeft en dus schijnt hercules goede filters te gebruiken..... lol :+ Nee, alleen leadtek heeft geld in filters gestopt, de andere kaarten zijn gewoon slechter in 2d. Ik dacht dat mijn GF2 van Elsa ook goed 2d had (had alleen gf kaarten gehad) maar er is zeker verschil met mijn ATI Radeon 8500 kaart :P Alleen Leadtek's GF3/2 TI versie heeft ook zulke kwaliteit, de rest kan het geen bal schelen.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 15:31 schreef Chaoss het volgende:

[..]

uhu en wacht dan nog een paar maanden tot de GF5 uit is, das pas echt een goeie kaart! wachten in hardwareland is nooit nuttig, er is altijd "binnenkort" iets beters te krijgen. :P
de GeForce4 wordt voorgesteld volgende maand dus *D

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:13
weet iemand de 2d prestatie van die Asus GeForce 3 ti500?

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:52
Asus scheint echt een van de slechste 2d kwaliteit van al die gf3's te hebben, maar zal wel beter zijn dan mijn TNT2 m64

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als je beslist een goeie 3d kaart wil die OOK goeie 2d heeft dan moet je een Radeon 8500 nemen, goed in 3D en altijd beter in 2D dan nvidia kaarten.

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Chaoss snapt het :)
2d van de radeon 8500 is echt enorm scherp (zelfs beter dan m'n oude radeon64) Natuurlijk is dualvision enzo leuk speelgoed :)

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zijn de drivers van ati, en werkt 8500 zonder problemen op trinitron /diamondtron monitoren?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

eh, ja ;)

MechWarrior || Monsters Game

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Op maandag 31 december 2001 01:04 schreef Backdraft het volgende:
En hoe zijn de drivers van ati, en werkt 8500 zonder problemen op trinitron /diamondtron monitoren?
Met die drivers zit het wel goed, met de nieuwste drivers haal ik in 3d mark een score van 8300. Da's netjes voor een XP 1400@1600Mhz. en een ATi Radeon 8500 Oem.

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
Ik heb een elsa 721 (ti200)
en de 2d kwaliteit is evengoed als een radeon
soms iets minder.
maar een radeon werkte dan ook weer niet zo goed
mijn "oude" Matrox g400 Max had de beste kwaliteit
maar de verschillen zijn miniem.

bij een GF1 en 2 was de beeldkwaliteit minder

Een maat van mij heeft een creative GF2 GTS en die 2d die zuigt echt op 1280x 1024 kon met moeitje de woordjes lezen zoals "deze computer" enzo, echt bagger

Ik was eerst ook zo bang voor de kwaliteit van de GF3 kaart
maar die van elsa is zeer goed, maar voor elsa betaal je wel meer.

leadtek heeft ook zeer goede 2d kwaliteit

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

kom de geforce 4 al in maart ??? ik hoopt want dna krijg ik nieuwe pc :)

btw mijn asus kaartje valt alles goed te lezen op 1600x1200 ! my computer gewoon goed leesbaar nooit last gehad van slecht 2d hiervoor had ik voodoo :)
Pagina: 1