Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Ik heb al wat verbeteringen aangebracht. Wel toevallig trouwens dat in deze draad aardig werd gezeken op de mods, dus misschien dat de dader uit deze hoek kwam.Op zondag 30 december 2001 14:53 schreef Beaves het volgende:
In die draad heeft iemand het nodig gevonden om alles op een -1 first post of een -1 dubbelpost te trakteren. Klopt niet echt IMHO.
Beetje kinderachtig.
Verwijderd
Kunnen de figuren die zo'n "stunt" uithalen niet op een of andere manier opgespoord en geëxposeerd worden?
Nogal ja. 'T wordt tijd dat die PM/Admin funktionaliteit wordt ingevoerd/uitgebreid. Dan kun je zo'n gast tracken en eruit knikkeren.Beetje kinderachtig.
edit: misschien dat Femme of één van de sysadmins dat kan.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Ik zie ze weer terugkomen die first-posts en off-topics. Blijkbaar is de persoon in kwestie niet gediend van een goede mod. Opsporen en bannen graag.
Het is misschien sowieso een idee dat mensen die meer dan 90% van de reacties (boven een bepaald aantal reacties) een "flag" krijgt waar de PM's eens kritisch naar kunnen/moeten kijken.Op zondag 30 december 2001 15:04 schreef testcase het volgende:
[..]
Nogal ja. 'T wordt tijd dat die PM/Admin funktionaliteit wordt ingevoerd/uitgebreid. Dan kun je zo'n gast tracken en eruit knikkeren.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hop, en voor de derde keer zijn er wel 10 First Posts in die thread... toch knap.
Virussen? Scan ze hier!
De storm lijkt over te zijn, ik zat als gewoonlijk op het verkeerde moment niet achter men PC....
trouwens, ga ik weer:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=429649
wat is hier flamebait aan? De (vriendelijke) opmerking dat die persoon beter moet kijken?
trouwens, ga ik weer:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=429649
wat is hier flamebait aan? De (vriendelijke) opmerking dat die persoon beter moet kijken?
* KeX heeft toch ook maar eens wat punten in dit nieuwsitem herverddooruitgedeeld. Stapeltje ontfirstposters en bijschavers voor de liefhebbers
Pagina: 1