Marnix,
Hee bikkel, dat ik daar zelf nog niet op was gekomen
Ik start IE, ga naar T.net, log uit/log in of log in/uit en weer in (afhankelijk of mijn koekje nog actief is) en dan zie ik wel.
Maar het blijft een klote klus om met 7 punten door de bagger te modereren, je moet wel heel selectief zijn en de absolute crap als eerste een punt lager zetten (en dan maar hopen dat mensen als jij die crap ook zien en er een tweede minpunt aan geven, dan ben je er nog niet, want crap zetten ze rustig op +3 als je niet uitkijkt).
Ik begin me er wel verschrikkelijk aan te irriteren, het is met enige regelmaat een behoorlijke teringzooi.
Aan de andere kant mag ik niet mopperen, "men" geeft mij ook iedere keer punten (niet dat ik crap post, maar toch).
[nostalgische mode]
*zucht*, vroeger...
[/nostalgische mode]
Hmm misschien zou oneindig mod-points voor moderators geen slecht idee zijn gezien de mod-queue en om een extreem slechte beoordelingen een beetje bij te kunnen sturen. Of geef ze de mogelijkheid om de op totale score +1 of -1 te kunnen geven zodat het mogelijk blijft om fouten te corrigeren
Dat is eigenlijk best wel een oplossing.
- iedereen kan modereren
- er blijft een clubje (oude) moderators die nog steeds verantwoordelijk blijven om een beetje schifting aan te brengen
Laten we een stemming organiseren (mits iemand zich hier at van aantrekt), ik stem voor!
[even wat anders]
leeft GaMeOvEr nog? Of heeft die alle moed maar opgegeven omdat 'ie nogal over de rooie was

[/even wat anders]