Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Twijfelgeval?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de thread:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12361

Reageert mclambo met de opmerking:

voor iedereen die bang is dat Napst3r aan het eind van de week uitgestorven is:
www.findsongs.com

lekker ftp'en!!

Heeft hiervoor een 3 (Behulpzaam).

Vroeger was er toch een regel dat er op T.net geen verwijzingen werden toegestaan naar sites waar je "illegale" spullen vandaan kon halen?

Ik kan mij vergissen, maar:

- wordt die regel niet meer toegepast?
- is deze niet een beetje te hoog gewaardeerd?

Verwijderd

Gepost door mclambo Donderdag 27 Juli 2000 - 19:09 Score: 0 (Overbodig)
voor iedereen die bang is dat Napst3r aan het eind van de week uitgestorven is:
www.findsongs.com

lekker ftp'en!!

Beoordelingen: +1, +1: Informatief, +1: Behulpzaam, -0.91: Overgewaardeerd, -0.91: Overbodig, -0.71: Overbodig, Totaal: 0.47 / 6x
zo.... het is alweer rechtgetrokken :)

Die FAQ moet SNEL geupdate worden en alle idiot newbies moeten dat ding dan maar eens goed doorlezen, want dit is gewoon illegale zooi en zo'n linkje naar zo'n dergelijke site kennen de meeste wel (en anders ga je naar bijv vindex en zoeken maar), dus informatief en behulpzaam zijn wel flink overdreven... volgens mij hoef je maar ergens een linkje te plaatsen en je hebt +1 informatief en +1 behulpzaam

Verwijderd

volgens mij hoef je maar ergens een linkje te plaatsen en je hebt +1 informatief en +1 behulpzaam
Klopt. Dat is The Ultimate KarmaWhoring, daarom zijn er ook zoveel mensen die 'behulpzaam' zijn in het Ask Slashdot forum op /. :)

Verwijderd

Topicstarter
Otis:
Klopt. Dat is The Ultimate KarmaWhoring, daarom zijn er ook zoveel mensen die 'behulpzaam' zijn in het Ask Slashdot forum op /.
Volgens mij maak je daar een hele boeiende opmerking.
Mijn idee van de laatste tijd is dat er maar wat gedaan wordt, ja ik weet het, de FAQ is nog niet af.

Femme geeft aan dat er nu meer gemodereerd wordt en dat er nu vaker postieve scores uitgedeeld worden.

Naar mijn bescheiden mening is het veel belangrijker dat er naar beneden wordt gemodereerd:

1) je brengt een filter aan, zodat niet iedereen alle bagger hoeft te lezen
2) je haalt alle postings weg die op de één of andere manier tegen de principes van T.net ingaan

Helaas wordt er dermate vaag gemodereerd dat absolute crap (postings die echt hun nivo niet waard zijn en bijgevoegde URL's die verwijzen naar God mag weten wat) bijna niet naar beneden is te modereren (daar gaan je kostbare modpunten en de bagger blijft staan).

Maar, om ff terug te komen op wat Otis zegt,
als je hier niet snel iets aan doet (de ene tweaker post een illegale link en wordt (uiteraard) daar royaal voor beloond door zijn prutsende medetweaker), dan wordt het één grote klerezooi.

/me ligt er nog net niet wakker van...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Het lijkt me voldoende om de link even te controleren door hem aan te klikken.

Zelfs dat is soms nog te veel gevraagd.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Hmm Otis.. je moest toch flink karma-whoren om Femme voorbij te gaan? Nou.. weet je gelijk hoe je het aan moet pakken. Je zet gewoon neer: Zie voor meer info: en dan de link naar het artikel waar je ondertussen gewoon in post... HEHEHE... Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/devil.gif

Verwijderd

TgF: nou, ik denk dat je het wel wat al te somber inziet. Moderatie is allicht bedoeld voor crapfiltering maar OOK voor het aanstippen van de betere postings. De criteria voor beide zijn relatief aan de mening/kennisniveau/iq/eq/gemoedstoestand van de moderator. Tja.. de een zn mening is niet de ander zn mening, dat verander je echt niet. Wellicht zou het WEL helpen dat mensen meer gingen modereren op kwaliteit van de posting en niet 'of ze er mee eens zijn of niet'. Maar IMHO los je dat wel op met richtlijnen, en meer controle op moderators.

Daarom zou ik willen voorstellen, om wanneer je op de score clickt dat je dan niet alleen de moderaties ziet, maar ook DOOR WIE die moderaties zijn gegeven.

Marnix: hehe Karma whoring is zo makkelijk, dat wil je niet weten. Kijk de headlines na op de mainpage. Duik wat searchengines in, verzamel wat links, copy paste wat van newssites en je hebt in elke draad een dijk van een posting. En geheid punten.

Mij teveel moeite uiteraard, maar wellicht een tip ;)

Verwijderd

Je kunt beter 1 reaktie maken voor elke link... 5x +3 informatief is toch beter dan 1x +4 :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

In ieder geval is de link nu weg. :)
Pagina: 1